;
coinex

اریکسون برای اپراتورها یک آزمایشگاه جدید ابری افتتاح می کند

آزمایشگاه ابری اریکسون. اریکسون در آخِن آلمان، یک آزمایشگاه محاسبات ابری (Cloud lab) جدید برای اپراتورهای شبکه و مشتریان صنعتی تاسیس کرده است. در آنجا قرار است برنامه های کاربردی Cloud برای صنایع خاص در آینده سریعتر توسعه داده شود.

اریکسون در آخِن آلمان، یک آزمایشگاه محاسبات ابری (Cloud lab) جدید برای اپراتورهای شبکه و مشتریان صنعتی تاسیس کرده است. در آنجا قرار است برنامه های کاربردی Cloud برای صنایع خاص در آینده سریعتر توسعه داده شود.

 اریکسون که تولید کننده تجهیزات شبکه ای است، یک مرکز پشیبانی برای ایجاد راه حل مشکلات ابر (Cloud) افتتاح است. این آزمایشگاه جدید ابر بخشی ازEurolab  اریکسون در Herzogenrath در نزدیکی آخن است، و به اپراتورهای شبکه و مشتریان صنعتی در سراسر چرخه توسعه برای ابر و مجازی سازی، خدمات پشتیبانی ارائه می دهد. این خدمات شامل توسعه نسخه نمایشی فن آوری ها و آزمون تایید خدمات ابر (Cloud Service) و اجرای خدمات جدید خواهد بود.

این شرکت به مشتریان خود در بخش های ادغام ابر، کنترل، امنیت و یکپارچگی داده ها خدمات پشتیبانی ارائه می دهد. آزمایشگاه ابر همچنین امکان نمایش زنده و سازه های آزمایشی را امکان پذیر خواهد کرد. این حوزه کسب و کار جدید می تواند در میان مدت و بلند مدت منجر به بازگشت روند اشتغال زایی در آخن شود. مشاغل متعددی در سال های اخیر در این شهر حذف شده است. در آزمایشگاه ابر در اولین مرحله 65 شغل جدید ایجاد شده است.

.

منبع: heise


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر