coinex
راهنمای خرید تکراتو

سیستم عکس گوگل تصاویر جمع آوری شده شما را حتی پس از حذف نرم افزار اندرویتان نگه می دارد

اگر شما در ماه گذشته عکسی را به صورت تفننی با سیستم عکس گوگل در اینترنت قرار داده اید اما اکنون تصمیم گرفته اید که آن را حذف کنید، مطمئن شوید که نسخه پشتیبان عکس های شما در منوی تنظیمات گوگل تلفن اندروید شما روی گزینه خاموش قرار داشته باشد و یا اینکه می خواهید به آپلود تصاویر جدید بر روی سرویس خدمات رسانی ادامه دهید.

اگر شما در ماه گذشته عکسی را به صورت تفننی با سیستم عکس گوگل در اینترنت قرار داده اید اما اکنون تصمیم گرفته اید که آن را حذف کنید، مطمئن شوید که نسخه پشتیبان عکس های شما در منوی تنظیمات گوگل تلفن اندروید شما روی گزینه خاموش قرار داشته باشد و یا اینکه می خواهید به آپلود تصاویر جدید بر روی سرویس خدمات رسانی ادامه دهید. نویسنده ی مجله ی کسب و کار نشویل، David A.Arnott تغییراتی ناگهانی را در این سیستم کشف کرد که صدها عکس خانوادگی خود در گوگل فوتوز (Google Photos) ظاهر شدند آن هم در حالی که او آن عکس ها را از روی موبایلش حذف کرده بوده و نرم افزار روی موبایل را نیز پاک کرده بود.

به جای استفاده از منوی تنظیمات پیشفرض آن برای تعیین چگونگی دریافت پشتیبان گیری، گوگل فوتوز از منوی تنظیمات متمرکز گوگل در اندروید استفاده می کند. اگر شما در هنگام نصب برنامه گوگل فوتوز، امکان آپلود خودکار عکس ها به ابر را انتخاب کنید، این تنظیمات حتی زمانی که شما اپلیکیشن را از روی گوشی حذف کرده باشید، ادامه پیدا خواهند کرد.

برای خاموش کردن آن، بر روی قسمت پشتیبان گیری عکس گوگل (Google Photo Backup) در منوی تنظیمات رفته و گزینه ی آن را تغییر دهید.

نسخه ی پشتیبان عکس را در منوی تنظیمات گوگل تلفن خود غیرفعال کنید

Arnott می گوید او به این دلیل از گوگل فوتوز استفاده نمی کرد زیرا او توسط اکانت های مختلف در فلیکر (flicker) عکس های خود را با والدینش به اشتراک گذاشته بود و نمی خواست که آنها توسط یادگیری روش های جدید به عکس های دیگر او دسترسی پیدا کنند، اما دیگران ممکن است برای جلوگیری از اتفاقات این چنینی، سوالات امنیتی بیشتری را مطرح کنند.

گوگل فوتوز با استفاده از گزینه ی “unguessable “، یک آدرس عمومی (URLs) برای تصاویر خود ارائه می دهد و به همین دلیل سیستمی است که باعث ترس برخی کاربران شده است، اما Aravind Krishnaswamy که مهندس اصلی بخش گوگل فوتوز است باعث شد که ما در واقع به امنیت این سیستم اطمینان کنیم و گفت: “این بسیار سخت تر از حدس زدن رمز عبور شما می باشد” .

با این حال، کشف این نکته که برنامه ای که از آن استفاده ای نمی کنید اما بهترین عکس ها از خاطرات زیبایتان را در خود ذخیره می کند، شوک بزرگی برای Arnott به حساب می آمد. گوگل نیز به عنوان یک طرف این داستان، به او گفت که بک آپ عکس ها به همان گونه ای که از قبل در نظر گرفته شده است، کار می کند.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلامممنون از نظرت. من و تمام بچه های تیم عصر تکنولوژی هدفمون رسوندن اطلاعات روز به مخاطبینه.در آینده مطالب بیشتری و در مورد نرم افزارهای اندرویدی در اینجا خواهیم گذاشت.

    پاسخ

    اویشن عزیز  مطلب جالبی بود لطفا هر آنچه ک بابت فناوری جدید و مربوط ب اندروید بزار

    پاسخ