;
coinex

۱۰ گوشی برتر فصل اول سال 2015 ، طبق جدیدترین گزارش AnTuTu

۱۰ گوشی برتر H1 2015.  AnTuTu یک نمودار از گوشی ها را منتشر کرد که در آن بهترین دستگاه ها در فصل اول ۲۰۱۵ را از نظر عملکرد، رتبه بندی کرده بودند.

چند ماه پیش، AnTuTu یک نمودار از گوشی ها را منتشر کرد که در آن بهترین دستگاه ها در فصل اول ۲۰۱۵ را از نظر عملکرد، رتبه بندی کرده بودند. در صدر این نمودار سامسونگ گلکسی اس۶  (Galaxy S6) و گلکسی اس ۶ اج (Galaxy S6 edge) با پردازنده ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای Exynos خود که غوغا به پا کرد، قرار داشتند. پرچمدار اچ تی سی، HTC One M9، با امتیاز ۵۲۷۰۹ در رده ی سوم قرار داشت.

یک گزارش جدید که به طور کامل از نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ (۱ ژانویه تا ۱ ژوئیه) می باشد، به تازگی منتشر شده است. AnTuTu یک بار دیگر در آن، دستگاه های با بالاترین رتبه بندی را طبق معیار خود افشا می کند. جای تعجب نیست که گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج در بالاترین رده قرار دارند. اچ تی سی وان ام ناین جایگاه سوم خود را ازدست داده و در حال حاضر در رده ی ۶ ام قرار دارد، در حالی که Mi Note Pro شیائومی با پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۱۰ در جایگاه سوم و لتیوی۱ پرو (LeTV 1 Pro) که از بهترین کوآلکام میزبانی می کند در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

جایگاه پنجم را ZTE Nubia Z9 Max به خود اختصاص داده، در حالی که Nubia Z9 در رده ی هفتم قرار دارد. و بعد از اینها به ترتیب لتیوی ۱ (LeTV 1 )، سامسونگ گلکسی اس ۵ (Samsung Galaxy S5) و در آخر هم گوگل نکسوس ۶ (Google Nexus 6) قرار گرفتند.

AnTuTu به غیر از آشکار کردن برترین گوشی های هوشمند، یک نمودار دایره ای هم که بینشی از برترین چیپست ها را به ما می دهد ، منتشر کرده است. کوآلکام اسنپ دراگون ۸۱۰ (Snaodragon 810)، توان ۵۰% از گوشی ها را تامین می کند و با اختصاص ۵۰% از این نمودار جایگاه اول را دارد. اسنپ دراگون ۸۰۵ و اکسینوس ۷۴۲۰ (Exynos 7420) با اختصاص ۲۰% از این نمودار در رده ی دوم قرار دارند در حالی که مدیاتک (MediTek) با ۱۰% آخرین رتبه را دارد و در بهترین عملکردهای AnTuTu تنها نمایندگی لتیوی ۱ را دارد.

AnTuT در گزارشی یک بار دیگر  دستگاه های با بالاترین رتبه بندی را طبق معیار خود افشا می کند.

AnTuTu یک نمودار دایره ای هم که بینشی از برترین چیپست ها را به ما می دهد ، منتشر کرده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر