;
coinex

معرفی Asus Memopad 10

در نگاه اول Asus Memopad 10 فقط یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت است. البته زمانی که وارد جزئیات می شویم می بینیم که در رده تبلت های زیر 220 دلار، رقبای خود را با سرعت پشت سر می گذارد.  این تبلت با اندروید 4.4.2 بیش از هر چیز با قیمت مناسب خود، مشتریان را جذب خواهد کرد. در حال حاضر قیمت آن 187 دلار است که برای یک تبلت 10 اینچی کاملا مناسب است.

در نگاه اول Asus Memopad 10 فقط یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت است. البته زمانی که وارد جزئیات می شویم می بینیم که در رده تبلت های زیر 220 دلار، رقبای خود را با سرعت پشت سر می گذارد.

این تبلت با اندروید 4.4.2 بیش از هر چیز با قیمت مناسب خود، مشتریان را جذب خواهد کرد. در حال حاضر قیمت آن 187 دلار است که برای یک تبلت 10 اینچی کاملا مناسب است. Asus در بخش اپلیکیشن های از پیش نصب شده، تنوع زیادی لحاظ کرده است. در کنار اپلیکیشن های استاندارد گوگل، این تبلت دارای تعداد زیادی از اپ های ایسوس نیز هست، از جمله اپ

What’s Next که برنامه های شما را زمان بندی می کند و همچنین اپ Do it later که وظایف شما را یادآوری می کند.

امکان حالت چند عملکردی

ایسوس مالتی تسکینگ را در حالت عملکرد دو اپلیکیشن امکان پذیر می کند: اپلیکیشن های خاص را می توان روی صفحه نمایش در کنار یکدیگر باز کرد، مانند مرورگر و اپ ایمیل. شما می توانید اپلیکیشن های جفت شده را از قبل تعریف کنید و آنها را همزمان باز کنید. موضوع خوشایند دیگری که وجود دارد این است که اگر شما از یک حساب کاربری ایسوس برخوردار باشید، به شما 5 گیگا بایت حافظه Cloud ارائه می شود.

طراحی و تجهیزات این تبلت در حد دستگاه های ارزان قیمت است. Asus Memopad 10 در یک بدنه پلاستیکی خوش دست قرار گرفته است که البته چندان با کیفیت نیست. این تبلت نسبتا مقاوم ساخته شده است و فقط زمانی که آن را محکم فشار دهید صدای شکوه و شکایت آن در می آید. این دستگاه با وزن 529 گرم برای یک تبلت 10 اینچی نسبتا سبک و با قطر 10 میلی متر بسیار باریک است. با این اوصاف این تبلت بیش از هر چیز برای استفاده روی کاناپه در منزل به کار می آید از آنجاییکه زمان دوام باتری آن هم با 6.5 ساعت خیلی طولانی نیست.

پرش های ناگهانی با وجود پردازنده چهار هسته ای

گذشته از اینها، تبلت ایسوس خیلی سریع کار نمی کند: در حین استفاده از اینترنت، پرش های ناگهانی در حین اسکرول کردن، آزار دهنده است. مِمو پَد تصاویر زوم شده را با سرعت پایین ویرایش می کند. شما خیلی سریع متوجه می شوید که نفس پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون S4 Qualcomm به سرعت بند می آید، مثلا هنگامی که با دوربین متوسط 2 مگاپیکسلی عکس و فیلم برداری می کنید. اگر تبلت را با سرعت تکان دهید پیش نمایش تصاویر، گیر می کند و می پرد. دوربین جلو از تفکیک ناچیز 480*640 برخوردار است.

استفاده از اینترنت بی سیم هم با مشکلات همراه است: انتقال داده های WLAN این تبلت فقط با یک آنتن و در حد 2.4 گیگا هرتز اجرا می شود، بر این اساس در آزمایشات عملی و شرایط خوب آنتن دهی فقط نرخ داده 32 مگا بیت در ثانیه ممکن بوده است.

صفحه نمایش: تفکیک متوسط ولی کیفیت خوب

صفحه نمایش این تبلت با تفکیک 800*1280 پیکسل تنها در حد استاندارد تبلت های 10 اینچی است. به دلیل تراکم پایین 149 ppi، حروف، همراه با گوشه های اضافی و پله پله دیده می شود. البته کیفیت تصاویر کاملا ارضا کننده است: کنتراست و روشنایی کفایت می کنند، رنگ ها خنثی و هماهنگ هستند ولی ممکن است برای علاقه مندان مشاهده فیلم های ویدئویی کمی کم جون باشند. حافظه داخلی 16 گیگا بایتی که 9 گیگا بایت آن آزاد است و همچنین قابلیت خواندن کارت مایکرو اس دی و یک درگاه مایکرو یو اس بی فهرست تجهیزات را تکمیل می کند. در این بخش هم Asus Memopad 10 طبق رقبای دیگرش در این طیف قیمت کار کرده است.

نتیجه آزمایش Asus Memopad 10

Asus Memopad 10 یک دستگاه مناسب برای استفاده روزمره است، چنانچه برای شما بیش از هر چیز قیمت آن مهم باشد و طراحی پیچیده و پردازنده سریع ارزشی زیادی برای شما نداشته باشد. بیش از هر چیز صفحه نمایش خوب و تعداد زیاد اپلیکیشن ها همراه با حالت دوکاره، این تبلت را از رقبای بی نامش متمایز می کند.

.

منبع: tecchannel


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر