;
coinex

مدیر عامل شرکت توشیبا بعد از بررسی حساب های سوال بر انگیز از سِمَت خود کناره گیری می کند

بررسی حساب های شرکت توشیبا. برقراری نظم در امور مالی مهارت های خاص خود را می طلبد و به نظر می رسد که هیئت مدیره توشیبا باید برای آموختن آن راه دشواری را بپیمایند.

برقراری نظم در امور مالی مهارت های خاص خود را می طلبد و به نظر می رسد که هیئت مدیره توشیبا باید برای آموختن آن راه دشواری را بپیمایند.

بر اساس گزارش ها مدیر عامل این شرکت ژاپنی، هیسائو تاناکا Tanaka Hisao همراه با اعضای هیئت مدیره که شامل معاون رئیس نوریو ساساکی Norio Sasaki است، پس از کشف بی نظمی های حسابداری در سپتامبر استعفا خواهند داد.

یک کمیته شخص ثالث توسط شرکت توشیبا به منظور بررسی شیوه های مختلط دفترداری استخدام شده است. این کمیته، بر نقشی که مقامات ارشد ایفا کردند تمرکز می کند و بیش از نیمی از آنها انتظار می رود که در جلسه سهامداران آینده، جایگزین شوند.

ذرات رادیو اکتیو

اولین بی نظمی های شرکت توشیبا در ماه آوریل فاش شد، دو ماه بعد از آن دستگاه های نظارتی مالی خواستار گزارشی درباره دفترداری آن شدند.

یکی از منابعی که نمی خواهد نامش برده شود، گفت محققان بر این باورند که مدیران اجرایی ممکن است در مورد تاثیر شدید فاجعه فوکوشیما بر روی بازوی هسته ای توشیبا نگران شده باشند، در نتیجه هزینه ها دست کم و درآمد دست بالا گرفته شده است.

یکی از نمایندگان توشیبا ادعا کرده است، تا زمانی که کمیته یافته های خود را منتشر کند، هیچ تصمیماتی درباره این موضوع گرفته نخواهد شد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر