;
coinex

شما کدام بروزر اندروید را استفاده می کنید ؟

در طی یک نطر سنجی که در سایت فون آرنا (phonearena) انجام شد، در آن این سوال مطرح گشت که شما کدام مرورگر اندروید را بیشتر استفاده می کنید؟ هم اکنون مهلت نظر سنجی به پایان رسیده و نتایج آن نیز بدست آمده است.

در طی یک نطر سنجی که در سایت فون آرنا (phonearena) انجام شد، در آن این سوال مطرح گشت که شما کدام مرورگر اندروید را بیشتر استفاده می کنید؟ هم اکنون مهلت نظر سنجی به پایان رسیده و نتایج آن نیز بدست آمده است.

دقیقاً یک سال پیش هم این نظر سنجی انجام شد و در اینجا مقایسه هایی هم بین نتایج امسال و پارسال صورت گرفته است.

در صدر جدول این نظرسنجی مرورگر گوگل کروم قرار دارد که اساساً یک مرورگر بدون چالش برای اندروید است و حدود 62 درصد آرا را به خود اختصاص داده است و حدود 6 درصد بیشتر از پارسال شده است. یکی دیگر از مشاهدات جالب این است که در رتبه ی دوم این نظر سنجی، مرورگرهای خود گوشی که شرکت تولید کننده گوشی آن را می سازد قرار دارد و حدودا بیان می کند که 8 درصد کاربران از مرور گرهای خود گوشی استفاده می کنند. البته استفاده ی این مرور گرها نسبت به پارسال 2 درصد کاهش پیدا کرده است و رقابت تنگاتنگی را با مرور های فایرفاکس و اپرا که به ترتیب 7.63 و 7.34 درصد را به خود اختصاص داده اند دارد. در رده ی بعدی هم مرور گر یو سی بروزر قرار (UC Browser) دارد که 5.17 درصد و بعد از آن مرورگر دلفین با 4.7 درصد قرار دارد. بقیه مرور گر ها نیز زیر 1 درصد آرا را به خود اختصاص داده اند.

شما از کدام یک از این مرورگرها استفاده می کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر