;
coinex

ساعت هوشمند جدید سامسونگ می تواند روند استفاده از باتری های متوسط را ادامه دهد

 Oribs نام ساعت هوشمند جدید سامسونگ و Gear A که نام دیگر آن است

یکی از مسایل اصلی در ساعت های هوشمند عمر باتری آن می باشد و به نظر می رسد اربیس (Oribs) نام ساعت هوشمند جدید سامسونگ یا Gear A که نام دیگر آن می باشد، همان طور که انتظار آن می رفت، گجتی با طول عمر دو روز باشد.

از ویژگی های اربیس، پردازدنده ی دو هسته ای اگزینیوس با قدرت پردازش 1.2 GHz می باشد. همچنین گفته می شود که از یک پردازنده ی گرافیکی Mali400 MP4 استفاده می کند و دارای 768 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه و باتری 250mAh می باشد که می توان گفت که این باتری در واقع از باتری 320mAh موتو 360 کمتر و از باتری 205mAh اپل واچ بیشتر است.

این ساعت بلوتوث ورژن 4.1 داشته و همچنین می تواند به گوشی های هوشمند و تبلت ها متصل شود. همان طوری که قبلاً نیز به آن اشاره ای شده بود، در این ساعت هوشمند، نوعی از وای فای نیز وجود دارد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن 360*360 می باشد اما هنوز اندازه ی صفحه نمایش آن مشخص نیست.

این ساعت همچنین ظاهراً دارای GPS، شتاب سنج، ژیروسکوب یا دور نما، بارومتر و سنسور ضربان قلب می باشد و سیستم عامل تایزن را اجرا می کند و همچنین از یک واسط کاربری جدید بهره می برد. قاب چرخشی از دیگر ویژگی هایی است که قبلاً اعلام شده بود که در این ساعت هوشمند جدید از آن استفاده می شود. هنوز هیچ اعلان رسمی از جانب سامسونگ وجود نداشته که این ساعت کی عرضه خواهد شد اما بیشتر حس می شود که در IFA 2105 این اتفاق بیفتد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر