;
coinex

تاخیر مایکروسافت در نمایان کردن قابلیت نصب برنامه ها روی کارت اس دی

تاخیر مایکروسافت در نمایان کردن قابلیت نصب برنامه ها روی کارت اس دی. یک گزینه برای نصب برنامه روی کارت اس دی وجود دارد اما این ویژگی هم اکنون به تعویق افتاده است.

مایکروسافت، اواخر این ماه، ویندوز ۱۰ را به مشتریان در سراسر جهان تحویل می دهد، اما یکی از ویژگی هایی که قبلا اعلام شده بود، برای ۲۹ ژوئیه آماده نخواهد شد. آن ویژگی این است که به همراه ویندوز ۱۰ یک گزینه برای نصب برنامه روی یک کارت اس دی (SD) وجود خواهد داشت اما این ویژگی هم اکنون به تعویق افتاده است.

مایکروسافت می گوید این قابلیت در زمان مقرر آماده ی ارائه نمی باشد و اواخر امسال منتشر خواهد شد. ما اینگونه برداشت کردیم که در اکتبر به همراه Threshold Wave 2 خواهد رسید و احتمالا در کنار برنامه ی پیام رسانی اسکایپ منتشر خواهد شد.

خبرهای خوب و بدی در این زمینه هست که خدمت شما عرض می کنیم، خبر خوب این که این تاخیر روی استفاده از ویندوز۱۰ موبایل (Windows 10 Mobile) تاثیری نمی گذارد و خبر بد این است که، کسانی که در حال برنامه ریزی برای خرید تبلت ویندوز ۱۰ هستند این نکته را بدانند که نمی توانند برنامه ها را روی کارت اس دی تا اواخر امسال نصب کنند. در حالی که این تاخیر برای همه مشکل ساز نمی باشد، اما ممکن است درخواست ویندوز ۱۰ را برای راه اندازی محدود سازد.

این ویژگی همین امسال به سیستم عامل خواهد آمد و ما به دنبال یافتن بقیه ی ویژگی هایی هستیم که در این بروزرسانی در دسترس قرار می گیرد اما دیگر این نکته را می دانیم که پشتیبانی کارت اس دی دراین راه اندازی وجود نخواهد داشت.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر