;
coinex

سامسونگ گفت که گلکسی اس 6 می تواند “راه عکس گرفتن را تغییر دهد”

شما  می توانید در کمتر از یک ثانیه با دو باز زدن بر روی دکمه خانه دوربین  اس 6 را راه اندازی کنید.

مدتی پیش سامسونگ یک ویدئو منتشر کرد که عنوان آن این بود که گلکسی اس 6 می تواند “راه شارژ کردن را تغییر دهد”. ارائه چنین گوشی هایی با قابلیت های شارژ بیلت-این (built-in) در آخرین گوشی پرچمدارش یک مزیت محسوب شده و آن را تبدیل به یک گوشی تماماً رقابتی کرده است حتی در رقابت با گوشی های آیفون.

حالا هم سامسونگ، پستی شبیه آن را گذاشته است اما این بار راجع به دوربین اس 6 و اس 6 اج. این پست به طور دقیق تر راجع به سرعت راه اندازی دوربین است. سامسونگ گفت که اس 6 و اس 6 اج می تواند” راه گرفتن عکس را تغییر دهند” این موضوع به لطف این واقعیت است که راه اندازی دوربین عقب 16 مگاپیکسلی بسیار سریع است، شما در هر دو گوشی می توانید در کمتر از یک ثانیه با دو باز زدن بر روی دکمه خانه دوربین را راه اندازی کنید.

راه اندازی سریع دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 زمانی مفید خواهد بود که یک لحظه یا اتفاق خیلی خاص نیاز به ثبت یک عکس دارد قبل از اینکه آن اتفاق تمام شود و شما با این گوشی ها سریعاً می توانید این کار را انجام دهید.

در حالی که اس 6 در گرفتن عکس سریع موفق است، گوشی های هوشمند دیگر (به نظر آیفون 6) در انجام این کار با این کیفیت، با شکست مواجه می شوند و صاحبان آن با نا امیدی عرصه را ترک خواهند کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر