;
coinex

عرضه Xperia T4 Ultra به بازار در ماه آگوست

عرضه Xperia T4 Ultra به بازار در ماه آگوست

سونی فروش گوشی هوشمند بزرگ خود را در ماه آینده آغاز می کند. نکته منحصر به فرد این فبلت، در کنار نور فلاش برای دوربین جلو، صفحه نمایش بدون قاب آن است.

در ماه مِی عکسی از یک گوشی منتشر شده بود که در آن صفحه نمایش و بدنه شیشه ای یک گوشی هوشمند جدید با اسم رمز Lavender دیده می شد. این عکس یک دستگاه خاموش را نشان می دهد، ولی در عین حال دو خصوصیت مهم این گوشی را فاش می کند: این گوشی ظاهرا از یک نور فلاش و یک صفحه نمایش با قاب بسیار باریک برخوردار خواهد بود. قاب این صفحه نمایش به حدی باریک است که اضلاع طولی آن مستقیما در بدنه ادغام می شوند.

بلاگ Mobipicker ظاهرا اطلاعات بیشتری در خصوص جزئیات Xperia T4 Ultra به دست آورده است. طبق اطلاعات به دست آمده، صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ است و از توانایی تفکیک Full-HD برخوردار است- شبیه به گوشی هوشمند Xperia C4 که چند ماه پیش معرفی شده بود. در این گوشی هم از یک chipset مدیا تِک و یا به طور دقیق تر از یک پردازنده هشت هسته ای MT6752 با توان 1.7 گیگا هرتز و 2 گیگا بایت حافظه استفاده می شود. دوربین اصلی این گوشی قابلیت تفکیک 13 مگاپیکسلی دارد ولی جزئیات دوربین جلو هنوز فاش نشده است. در کنار دو جایگاه برای سیم کارت، امکان اتصال به شبکه LTE هم در این فبلت وجود دارد. به عنوان سیستم عامل، اندروید لالی پاپ 5 از پیش نصب شده است. به گفته Mobipicker گوشی Xperia T4 Ultra در ماه آینده معرفی می شود. سونی احتمالا قیمت این گوشی را با Xperia T2 Ultra هماهنگ می کند و برای آن مبلغی بین 250 و 300 دلار درخواست خواهد کرد. گوشی Xperia T3 سال گذشته با نام Xperia Style به بازار های اروپا عرضه شده بود.

.

منبع: areamobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر