;
coinex

صندوق دریافت جیمیل با قابلیت جدید به تعویق انداختن (Snooze) بروز رسانی شد

ویژگی تعویق انداختن به شما اجازه می دهد تا شما یک ایمیل را به یک زمان و روز دقیق به انتخاب خودتان به تاخیر بیندازید

گوگل که به تغییرات به موقع در محصولاتش معروف است، حالا صندوق دریافت جیمیل را با ویژگی جدید به تعویق انداختن آپدیت کرده است. بلافاصله بعد از اضافه کردن گزینه ی تعویق سفارشی در اوایل سال جاری، گوگل به کاربران اجازه می دهد یک ایمیل را به یک زمان خاص و یا یک زمان مناسب که نیاز به خواندن ایمیل دارند به تاخیر بیندازند.

این ویژگی تعویق انداختن به شما اجازه می دهد تا شما یک ایمیل را به یک زمان و روز دقیق به انتخاب خودتان به تاخیر بیندازید. به عنوان مثال در هنگام تایید پرواز و یا پیگیری یک پکیج، ایمیل را می توان به چند ساعت قبل از رسیدن و یا پرواز، به تعویق انداخت.

در وبلاگ جی میل، گوگل می نویسد ” تعویق انداختن در صندوق دریافت کمی راحت تر شده است، وقتی شما یک ایمیل را که تاریخ و زمان دارد را به تعویق می اندازید، شما یک گزینه برای تنظیم دقیق تاریخ و زمان دریافت می کنید، مثل روز یک کنسرت یا صبح زودی که پکیج خواهد رسید.”

گزینه ی تعویق انداختن در سمت راست و عمدتاً برای ایمیل هایی که مربوط به بروزرسانی پیگیری پکیج ها، رستوران ها و رزرو رویداد ها، تاریخ دعوت ها، تائید پرواز ها، رزرو هتل ها و رزرو کرایه ماشین است، دیده خواهد شد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر