;
coinex

بیانیه های اخیر نشان می دهند، گوگل پلی استور بیشترین دانلود را داشته اما اپ استور اپل بیشترین درامد را به خود اختصاص داده است

Annie App، سنجش سه ماهه ی اخیر بین پلی استور گوگل و اپ استور اپل را منتشر کرده است. در این مدت سه ماهه که در ژوئن پایان یافت، کاربران اندروید که از گوگل پلی استور دانلود می کردند، ۸۵% بیشتر از کاربران iOS که از اپ استور این کار را انجام می دادند، بوده اند.

Annie App، سنجش سه ماهه ی اخیر بین پلی استور گوگل و اپ استور اپل را منتشر کرده است. در این مدت سه ماهه که در ژوئن پایان یافت، کاربران اندروید که از گوگل پلی استور دانلود می کردند، ۸۵% بیشتر از کاربران iOS که از اپ استور این کار را انجام می دادند، بوده اند. اما از نظر میزان درامد، اپ استور در مقایسه با همتای اندرویدی خود بهتر ظاهر شده است.

در فصل دوم، اپ استور با ۷۰% بازدهی بیشتر رکورد گوگل پلی استور را زد. App Annie یکی از دلایل تفاوت بین درامد و تعداد دانلود های آنها را در فراوانی تعداد گوشی های اندروید ارزان و موفقیت در ظهور پلت فرم آن در بازار ذکر می کند. یکی از دلایل اینکه چرا توسعه دهندگان قبل از اندروید برنامه ها را برای iOS می نویسند، همین درامد بیشتر می باشد.

جای تعجب نیست که چین و ایالت متحده دو کشور اول در دانلود برنامه های اپ استور می باشند. ژاپن، انگلستان و روسیه به ترتیب در جایگاه سوم، چهارم و پنجم قرار دارند. با نگاهی به داده های مشابه از دانلود برنامه ها از گوگل پلی استور، می بینیم که ایالت متحده، و به دنبال آن برزیل، هند، روسیه و مکزیک به ترتیب در جایگاه اول تا پنجم قرار دارند. بیشترین درامد تولیدی از اپ استور متعلق به ایالت متحده می باشد. ژاپن و چین هم به ترتیب دومین و سومین کشور از این نظر می باشند، به همین ترتیب انگلستان و استرالیا هم در رده ی چهارم و پنجم قرار دارند. حال بیشترین درامد تولیدی از گوگل پلی استور متعلق به ژاپن و بعد از آن هم به ایالت متحده می باشد. کره ی جنوبی، تایوان و آلمان هم جایگاه های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.

در نهایت در دسته بندی ها، بخش بازیها نه تنها بیشترین دانلود را از طریق اپ استور و گوگل پلی داشته بلکه بیشترین درامد را برای هر دو شرکت به ارمغان آورده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر