;
coinex

هسته ی برنامه های ویندوز 10 موبایل و منوی همبرگر فروشگاه توسط مایکروسافت آپدیت شد

آپدیت ویندوز 10 موبایل. روز جمعه بود که مایکروسافت آپدیتی را به هسته ی برنامه های مختلف ویندوز 10 فرستاد. در میان این آپدیت ها آلارم ویندوز، ساعت و عکس های مایکروسافت وجود داشت. دیگر آپدیت ها شامل تقویم و ایکس باکس و اوت لوک (Outlook) بود.

روز جمعه بود که مایکروسافت آپدیتی را به هسته ی برنامه های مختلف ویندوز 10 فرستاد. در میان این آپدیت ها آلارم ویندوز، ساعت و عکس های مایکروسافت وجود داشت. دیگر آپدیت ها شامل تقویم و ایکس باکس و اوت لوک (Outlook) بود.

متاسفانه هیچ لیست تغییراتی با این آپدیت ها منتشر نشد و این بیشتر به این معنی است که رفع باگ ها و بهبود کارائی دلیل این آپدیت می باشد.

آپدیت دیگر از مایکروسافت جمعه ی هفته ی آینده بر روی فروشگاه ویندوز 10 موبایل خواهد رفت. بروز رسانی جدید چند ویژگی جدید را به منوی همبرگر اضافه کرده است. برای کسانی که با این واژه (همبرگر) نا آشنا هستند، این نامی سمبلیک است برای سه خط موازی افقی که به عنوان منو استفاده می شود. به نظر می رسد که دو خط بالا و پائین به عنوان نان و خط وسط به عنوان گوشت در نظر گرفته می شود.

بر روی منوی همبرگر کلیک کنید و حالا اطلاعات بیشتری را راجع به حساب کاربریتان می توانید داشته باشید، مانند نگاه کلی در آن، گزینه های پرداخت و توانایی گرفتن یک کد تخفیف. با کلیک کردن بر روی هر لینک شما با استفاده از مرور گر اج مایکروسافت به سایت مناسب خواهید رفت. یکی دیگر از این تغییرات این است که به فروشگاه ویندوز  10 موبایل اجازه می دهد تا به شما از داخل نوار جست و جو، برنامه های پیشنهادی برای دانلود را نشان دهد.

 می توانید  منتظر یک آپدیت پایه ای و یک فروشگاه ویندوز 10 موبایل باشید هر چند اگر تا الان آن را دانلود و نصب نکرده باشید.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر