;
coinex

چگونه سایز متن پیش فرض را در کروم اندروید تغییر داد

گزینه ی Accessibilty را پیدا کنید و با انتخاب این گزینه، یک نوار کشویی (لغزنده) برای شما باز می شود که به راحتی به شما اجازه خواهد داد تا پیش فرض سایز نوشته ها را به کوچکتر(تا 50%) و به بزرگتر (تا 200%) تغییر دهید.

کروم برای اندروید مرورگری مانند بسیاری دیگر از مرورگرها است اما ویژگی های مفیدی را در خود دارد. یکی از این ویژگی ها تغییر سایز پیش فرض متن صفحات وب به بزرگتر یا کوچیکتر می باشد. اما حالا سوال این است که تغییر سایز متن پیش فرض کروم چگونه می باشد؟

البته شما می توانید با زوم کردن و یا دو بار تپ کردن به صفحه نمایش سایز نوشته ها را بزرگتر کنید. اما اگر همیشه سایز بزرگتر را ترجیح  می دهید چرا حالت پیش فرض را تغییر نمی دهید؟

برای تغییر دادن سایز متن ها در کروم اندروید، شما باید ابتدا برنامه را بر روی گوشیتان باز کنید. .قتی که کروم باز شد، شما نیاز به زدن دکمه ی منو که در سمت راست بالای صفحه موجود است دارید و از آنجا وارد زیر منوی Setting شوید. در آنجا گزینه ی Accessibilty را پیدا کنید و با انتخاب این گزینه، یک نوار کشویی (لغزنده) برای شما باز می شود که به راحتی به شما اجازه خواهد داد تا پیش فرض سایز نوشته ها را به کوچکتر (تا 50%) و به بزرگتر (تا 200%) تغییر دهید. بعد از اینکه سایز دلخواه را انتخاب کردید می توانید به بروزر برگردید و شاهد این خواهید بود که سایز متن به صورت اتومات به آن چیزی که شما تغییر داده بودید تنظیم خواهد شد. همچنین می توانید گزینه ی Force zoom را برای سایت هایی که به دلایلی اجازه ی زوم کردن با دو بار تپ را به شما نمی دهند، فعال کنید که در این صورت اجازه ی زوم کردن با دو بار تپ را خواهید داشت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر