;
coinex

تاریخ انتشار هدست HTC Vive پاییز است

هدست واقعیت مجازی جدید شرکت HTC به نام Vive

با توجه به گزارش اخیر Techradar انتظار می رود هدست واقعیت مجازی جدید شرکت HTC به نام Vive در ماه اکتبر آینده به طور رسمی پرده برداری شود.

هدست HTC Vive توسط این شرکت تایوانی و با همکاری توسعه دهنده نرم افزار Valve ایجاد شده است. این دستگاه جدید برای اولین بار در اوایل سال جاری در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) که در بارسلونا، اسپانیا برگزار شد، رونمایی شد.

همچنین به تازگی، گزارش شده است یک نسخه توسعه دهنده HTC Vive در کنار کنترل کننده های جدید بی سیم این شرکت در طول رویداد امسال Comic-Con که در سن دیگو، کالیفرنیا صورت گرفت نیز رونمایی شد. کسانی که در رویداد های اخیر با وجود فرصتی برای تست هدست واقعیت مجازی جدید، قبل از انتشار آن حضور داشتند، توانسته اند در عمل آن را ببینند.

جف گتیز (Jeff Gattis) مدیر اجرایی HTC از Global Marketing در رابطه با راه اندازی هدست گفت:” هدف ما اواسط ماه اکتبر است، اما هنوز جزئیات رویداد، محل برگزاری و غیره نهایی نشده است ” او خاطر نشان کرد:”توسعه سخت افزاری ما، برای نسخه های مصرف کننده برای هر دو محصول HMD و کنترل کننده بی سیم، تا پایان سال 2015 در برنامه باقی می ماند.”

گتیس ادامه داد: “ما نسبت به آنچه که در سخرانی اصلی در بارسلونا در ماه مارس گفته شده است متعهدیم، در واقع در این سخنرانی گفته شد که برای اولین بار واحدهای مصرف کننده قبل از پایان امسال برای فروش آماده می شود.”

اگر بخواهیم به مشخصات و ویژگی های آن اشاره کنیم با توجه به گزارش Pro UK IT می توان گفت که HTC Vive، با رزولوشن 1200×1800 و با سرعت 90 فریم در ثانیه (FPS) ،شتاب سنج و ژیروسکوپ همرا خواهد بود. همچنین این گزارش می افزاید که دستگاه جدید با استفاده از فن آوری “سنسور موقعیت لیزری” به تشخیص حرکت سر و جهت چهره کاربر می پردازد.

علاوه بر این، انتظار می رود که HTC Vive جدید با سنسوری منحصر به فرد قادر به ردیابی موقعیت کاربر باشد و همچنین به کاربر این امکان را بدهد که با محیط مجازی تعامل داشته باشد.

یکی دیگر از دستگاه های جدید توسعه یافته توسط HTC که در طول رویداد MWC امسال پرده برداری شد، دستبند تناسب اندام HTC Grip است. انتظار می رود این دستبند به زودی منتشر شود.

.

منبع: christiantoday


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر