;
coinex

این ماه آخرین ماهی است که از سرویس عکس های گوگل پلاس استفاده می کنید

سرویس عکس های گوگل پلاس بسته خواهد شد

گوگل اعلام کرد سرویس عکس های گوگل پلاس بسته خواهد شد، این شرکت در روز پنج شنبه طی پستی در گوگل پلاس اعلام کرد با شروع کار نسخه اندروید، 1 آگوست سرویس گوگل پلاس بسته می شود. بستن این سرویس برای iOS و نسخه های وب به زودی پس از آن اتفاق خواهد افتاد.

گوگل کاربران را وادار به انتقال به سرویس جدید عکس گوگل می کند، سرویسی که اجازه می دهد کاربران تعداد نامحدودی عکس و فیلم به ترتیب در 16 مگاپیکسل و 1080p با وضوح کاملا HD، به صورت رایگان آپلود کنند.

وقتی که کاربران از سرویس عکس گوگل پلاس به سرویس گوگل منتقل می شوند، برای اطمینان از خدمات بی وقفه، شرکت به کاربران توصیه می کند این برنامه جدید را دانلود و نصب کنند و یا با استفاده از Google Takeout داده ها را صادر کنند. کاربران همچنین قادرند عکس ها و فیلم های خود را در نسخه پشنیبان photos.google.com پیدا کنند.

در نتیجه بررسی ما از این سرویس می توان گفت این یک سازمان هوشمند عکس با آرایش فراوان می باشد، قابلیت های یادگیری ماشین و دستیار که می توانند به طور خودکار “سری” و GIF هایی از یک گروه از عکس های شات پشت سرهم ایجاد کنند، ستودنی است.

در حالی که سرویس عکس گوگل به وضوح یک سرویس قدرتمند می باشد، شناسایی تصویر آن هنوز اشکالاتی دارد. در اوایل این ماه، سرویس سهوا دو نفر سیاه پوست را به عنوان “گوریل” شناخت که گوگل به سرعت این برچسب را حذف کرد.

.

منبع: mashable


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر