;
coinex

توییتر به ما می آموزد که چگونه با سو استفاده گران آنلاین مبارزه کنیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن گجت های جدید و همچنین دسترسی به اینترنت با پهنای باند زیاد، بحث امنیت را بیش از پیش مطرح کرده است. در این راستا نیز توییتر برای مقابله با آزار و اذیت کاربران با مشکلاتی مواجه بوده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن گجت های جدید و همچنین دسترسی به اینترنت با پهنای باند زیاد، بحث امنیت را بیش از پیش مطرح کرده است. در این راستا نیز توییتر برای مقابله با آزار و اذیت کاربران با مشکلاتی مواجه بوده است. مدیر عامل قبلی توییتر جک کاستولو نیز به این موضوع اذعان داشت که این سایت در مبارزه با افراد سود جو نقطه ضعف هایی دارد، اما لازم به ذکر است که این شبکه اجتماعی به تازگی اقداماتی را در همین راستا برداشته است.

مرکز ایمنی (Safety Center) جدید توییتر یک پرتال آنلاین است که لیستی مشخص و قابل فهم از سرویس های ایمن توییتر ارائه می دهد، بنابراین هر کسی که در موقعیت و شرایط خاصی دچار سو استفاده شده است می تواند مجموعه ای صحیح از اقدامات را انجام دهد.

در این قسمت شما ابزار های جدیدی را مشاهده نمی کنید، بلکه تنها به سوالات مطرح شده جواب داده و در برای مقابله با مشکلات مختلف راهنمایی می گیرید. در این صفحه شاهد خواهید بود که اطلاعات به 3 دسته تقسیم شده اند: جوانان، خانواده ها و معلمان و در آن جا آموزش داده است که چگونه می توانید قسمت های مختلف پروفایلتان را به صورت خصوصی (private) در آورید. همچنین در اینجا پی خواهید برد که چگونه می توانید افرادی که برای شما پیام های آزار دهنده ارسال می کنند را گزارش داده و به توییتر آن ها را معرفی نمایید.

البته هنوز هم می توان روش هایی را یافت که این محیط بتواند امن تر و کاربر پسندتر شود. به عنوان ترفندهای آتی، می توان امیدوار بود که توییتر ابزارهای موثری را برای مقابله با افراد سود جو معرفی نماید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر