;
coinex

گوگل با آغاز ماه اوت استفاده از سرویس گوگل پلاس فوتوز را متوقف می کند

امروز گوگل اعلام کرد که گوگل پلاس فوتوز را متوقف می کند تا راه را برای اپلیکیشن مستقل جدید گوگل فوتوز که همین چند ماه پیش در اواخر ماه می راه اندازی شده بود هموار کند.

امروز گوگل اعلام کرد که گوگل پلاس فوتوز را متوقف می کند تا راه را برای اپلیکیشن مستقل جدید گوگل فوتوز که همین چند ماه پیش در اواخر ماه می راه اندازی شده بود هموار کند.

این غول جستجوگر تعطیل کردن سرویس قدیمی تر عکس ها را از اول اوت شروع خواهد کرد، ابتدا بر روی اندروید، گزینه های iOS و وب به زودی بعد از آن می آید.

اپلیکیشن جدید مستقل گوگل فوتوز، برخلاف گوگل پلاس فوتوز است و نیازی نخواهد بود که شما در شبکه اجتماعی گوگل پلاس ثبت نام کنید. به این معنی است که همه کاربران در اندروید، وب و iOS توانایی استفاده از این اپلیکیشن را خواهند داشت.

گوگل فوتوز هم کمی قوی تر از همتای گوگل پلاس خود است، فضای ذخیره سازی نامحدودی برای عکس های 16 مگا پیکسلی و ویدئوهای 1080p و ویرایش گزینه ها و توانایی اشتراک تصاویر و ویدئوها را از طریق لینک و نه از طریق ایمیل در اختیار کاربران می گذارد.

شما همچنین همگام سازی خودکار برای Google Drive، یک جدول زمانی جدید و گروه بندی خودکار عکس توسط افراد، اشیاء و مکانها را دریافت خواهید کرد.

چگونه اپلیکیشن گوگل فوتوز را دریافت کنید

اگر شما در حال تغییر از گوگل فوتوز پلاس به گوگل فوتوز هستید، شما همه ویدئوها، عکس ها و آلبوم های خود را که تاکنون ذخیره کرده اید در این اپلیکیشن مستقل پیدا خواهید کرد.

گوگل فوتوز برای iOS و اندروید در دسترس است، و شما همچنین می توانید از طریق وب و حساب کاربری گوگل به آن دسترسی داشته باشید.

غول جستجوگر در یک پست گوگل پلاس نوشته: “شما ممکن است در گوگل پلاس فوتوزِ اندروید هشدار فوری مبنی بر دانلود کردن نسخه جدید گوگل فوتوز دیده باشید.”

گوگل همچنین گفته است که اگر شما نسخه قدیمی را به اپلیکیشن جدید گوگل فوتوز به روز رسانی نکنید، خوب است بدانید که عکس ها و ویدئوهای شما همچنان به صورت ایمن ذخیره شده باقی خواهند ماند و توسط سایت http://photos.google.com در دسترس خواهند بود و یا با استفاده از Google Takeout قابل ارسال هستند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر