;
coinex

این شارژر کابلی موبایل 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی دارد

شاید فوتوفست (PhotoFast) نامی نباشد که شما آن را بشناسید، اما کمی صبر کنید، شاید با محصول جدید این شرکت، همگان نامِ فوتوفست را به خاطر بسپارند.  به تازگی این شرکت شارژرِ کابلیِ موبایلی عرضه کرده است که علاوه بر وظیفه اصلی خود که شارژ موبایل می باشد، می تواند اطلاعات شما را نیز در خود ذخیره کند.

شاید فوتوفست (PhotoFast) نامی نباشد که شما آن را بشناسید، اما کمی صبر کنید، شاید با محصول جدید این شرکت، همگان نامِ فوتوفست را به خاطر بسپارند.

به تازگی این شرکت شارژرِ کابلیِ موبایلی عرضه کرده است که علاوه بر وظیفه اصلی خود که شارژ موبایل می باشد، می تواند اطلاعات شما را نیز در خود ذخیره کند. نامی که به درستی برای این محصول در نظر گرفته شده است مموریز کابل (کابل خاطرات، MemoriesCable) می باشد و این نامگذاری نیز به صورت ضمنی به این فضای ذخیره سازی داخلی اشاره می کند.

مموریز کابل با تمام نازکی و ظرافتی که دارد (تنها 13 میلی متر طول قسمت جلویی آن بوده و 9.4 گرم وزنِ آن است)، از تکنولوژی USB 3.0 بهره گرفته و قادر است که دستگاه هایی که مجهز به درگاه لایتنینگ iOS (درگاه های مخصوص به محصولات اپل) می باشند را شارژ نمایند.

حافظه های داخلی این کابل در ظرفیت های 32، 64 و 128 گیگابایت عرضه شده و قادر است که به صورت لوکال، از تمامی داده هایتان مثل لیست مخاطبین، تقویم، عکس ها، آهنگ، ویدیو و هر آن چه که بدان احتیاج خواهید داشت، از طریق برنامه داخلی خود – iFlashDrive One – بک آپ تهیه کند.

حافظه های داخلی این کابل در ظرفیت های 32، 64 و 128 گیگابایت عرضه شده و قادر است که به صورت لوکال، از تمامی داده هایتان مثل لیست مخاطبین، تقویم، عکس ها، آهنگ، ویدیو و هر آن چه که بدان احتیاج خواهید داشت، از طریق برنامه داخلی خود – iFlashDrive One – بک آپ تهیه کند.

بر طبق یک ویدیوی غیر حرفه ای تبلیغاتیِ که توسط فوتوفست منتشر شده است (می توانید با مراجعه با لینک منبع آن را مشاهده کنید)، مموریز کابل می تواند به عنوان یک حافظه فلش قابل حمل نیز استفاده گردد. شما می توانید عکس ها، آهنگ ها، ویدیو ها و هر اطلاعاتی که تمایل دارید همواره همراهتان باشد را بر روی این حافظه قرار داده و تنها با اتصال آن به دستگاه خود، از آن اطلاعات استفاده نمایید. این مدیا (Media) می تواند به صورت مستقیم از مموریز کابل استریم شده و حتی از طریق AirPlay نیز توانایی ارتباطِ آن با تلویزیون هم میسر می شود.

اگر طرز فکر شما به گونه ایست که هیچ تمایلی به استفاده از سرویس های ابری را نداشته و فکر می کنید که جای داده هایتان بر روی ابرها! امن نیست، این کابل می تواند برای شما حکم یک گنجینه طلا را داشته باشد.

مموریز کابل با دستگاه های آیفون 5 و جدیدتر، آیپد ایر (iPad Air) و آیپد مینی (iPad mini) سازگار می باشد. در لیست دستگاه های سازگار با این شارژر کابلی اسم آیپاد نیز به چشم می خورد اما لازم به ذکر است که نام برخی از مدل هایش در این لیست وجود ندارد. این شرکت همچنین اذعان داشت که شما به iOS 7 یا جدیدتر، مک او اس ایکس 8.x یا جدیدتر، کامپیوترهای ویندوزی ای که حداقل ویندوز XP را اجرا می کنند (و یا بالطبع ویندوز های جدیدتر)، نیاز خواهید داشت.

هنوز قیمتی به صورت رسمی برای آن اعلام نشده است اما یک نمونه 64 گیگابایتی آن که در حال حاضر در آمازون به فروش می رسد قیمتی معادل با 159.99 دلار دارد.

.

منبع: techspot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر