;
coinex

تسلا مدل S: از صفر تا صد در 2.8 ثانیه با Ludicrous Mode

تولید کننده اتومیل های برقی، "Tesla" مدل S خود را ارتقا خواهد داد. بزرگترین نوآوری برای این مدل، ارتقا باتری برای آخرین نسخه مدل S است. اِعمال این ارتقا تنها منجر به افزایش بُرد این خودرو به میزان 25 کیلومتر نمی شود، بلکه یک سیستم شتاب جدید ارائه می کند که نسبت به سیستم فعلی Insane Mode به وضوح برتری دارد.

تولید کننده اتومیل های برقی، تسلا مدل S خود را ارتقا خواهد داد. بزرگترین نوآوری برای این مدل، ارتقا باتری برای آخرین نسخه مدل S است. اِعمال این ارتقا تنها منجر به افزایش بُرد این خودرو به میزان 25 کیلومتر نمی شود، بلکه یک سیستم شتاب جدید ارائه می کند که نسبت به سیستم فعلی Insane Mode به وضوح برتری دارد.

این سیستم جدید با نام Ludicrous Mode (حالت مضحک یا عجیب و غریب) مدل S را قادر می کند تا در 2.8 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 100 برسد. فقط اتومبیل های اسپرت مانند LaFerrari Ferrari با قیمت 2.5 میلیون دلار و Porsche 918 از چنین شتابی برخوردارند. این نام از فیلم کمدی Space Balls برگرفته شده است که در آن یک سفینه فضایی با استفاده از حالت سرعت Ludicrous Speed قادر به حرکت با سرعتی بالاتر از سرعت نور می شد.

این سیستم جدید با نام Ludicrous Mode (حالت مضحک یا عجیب و غریب) مدل S را قادر می کند تا در 2.8 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 100 برسد. فقط اتومبیل های اسپرت مانند LaFerrari Ferrari با قیمت 2.5 میلیون دلار و Porsche 918 از چنین شتابی برخوردارند.

هدف اصلی تسلا بالا بردن شتاب مدل S نبوده است

طبق گفته اِلُن ماسک Elon Musk مدیر عامل شرکت Tesla-Motors شتاب سریع تر این مدل یک اتفاق جانبی خوشایند بوده که توسط بهبود باتری رخ داده است. هدف اصلی، افزایش طول عمر باتری به یک میلیون مایل (1609344 کیلومتر) بوده است. مهندسان تسلا با ساخت یک باتری جدید و ارتقا نرم افزار موفق به انجام این کار شدند. به علاوه این باتری جدید از قدرت 90 کیلو وات بر ساعت برخوردار است و بُرد خودرو را تا 25 کیلومتر افزایش می دهد. توان باتری قدیمی 5 کیلو وات کمتر بوده است. این ارتقا برای دارندگان کنونی تسلا 4900 دلار و برای مشتریان جدید، دو برابر این مبلغ را هزینه در بر خواهد داشت. به این ترتیب قیمت تسلا مدل S بالغ بر 128000 دلار خواهد بود.

.

منبع: chip


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر