;
coinex

اپ روز: Shazam Encore

شما در حال گوش دادن به آهنگی هستید که در رادیو یا تلویزیون پخش می شود، ولی نمی دانید خواننده آن چه کسی است و حتی نمی دانید نام آن آهنگ چیست؟  پاسخ این سوال ها را Shazam Encore در یک چشم به هم زدن به شما می دهد. برای این کار شما فقط باید گوشی هوشمند خود را رو به روی بلندگو نگه دارید و دکمه ضبط صدای گوشی را فشار دهید.

شما در حال گوش دادن به آهنگی هستید که در رادیو یا تلویزیون پخش می شود، ولی نمی دانید خواننده آن چه کسی است و حتی نمی دانید نام آن آهنگ چیست؟

پاسخ این سوال ها را Shazam Encore در یک چشم به هم زدن به شما می دهد. برای این کار شما فقط باید گوشی هوشمند خود را رو به روی بلندگو نگه دارید و دکمه ضبط صدای گوشی را فشار دهید. این اپلیکیشن چند ثانیه از آن آهنگ را گوش می کند و سپس-تقریبا همیشه- به شما اطلاعات لازم را درباره آن می دهد. اگر آن ترانه در فروشگاه iTunes موجود باشد، می توانید با یک کلیک وارد فروشگاه شوید و موسیقی دلخواهتان را خریداری کنید. در ادامه Shazam Encore به شما اطلاعاتی در مورد خواننده، متن آهنگ، زمان کنسرت های او، زندگی نامه او و همچنین نقد و بررسی آثار او را ارائه خواهد د اد. این اپ با فیس بوک، تویتر و یوتیوب در ارتباط مستقیم است و به شما می گوید کجا می توانید کلیپ این موسیقی را مشاهده کنید. در ضمن، اگر در مکانی هستید که به اینترنت دسترسی ندارید، می توانید موسیقی را ضبط کنید و بعدا با اتصال به اینترنت اطلاعات مورد نظر را کسب کنید.

.

دانلود: Shazam Encore برای اندروید


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر