coinex
راهنمای خرید تکراتو

چگونه لینک ها را در فیس بوک برای بعدا خواندن نشانه گذاری کنید

اخبار زیادی در خبر خوان فیس بوک شما وجود دارد، از استاتوس ها گرفته تا فیلم ها و گزارش های خبری به اشتراک گذاشته شده

اخبار زیادی در خبر خوان فیس بوک شما وجود دارد، از استاتوس ها گرفته تا فیلم ها و گزارش های خبری به اشتراک گذاشته شده. اما احتمالا شما نمی دانستید که ابزار دستی کوچکی در هر پست وجود دارد که به شما امکان نشانه دار کردن محتوا را می دهد. بنابراین شما می توانید بروید و بعد برای خواندن به آن مراجعه کنید.

در سال گذشته، فیس بوک بی سر و صدا یک ویژگی ایجاد کرد که به کاربران امکان می دهد چیزهایی مانند لینک ها، فیلم ها، وقایع و مکان ها را نشانه گذاری کنند. اطلاعات ذخیره شده و سپس در یک پوشه خصوصی قرار می گیرند که تنها شما می توانید آن ها را ببینید. این قابلیت کمتر شناخته شده، یک راه مفید برای مدیریت خبر خوان شماست راهی که از طریق آن مطمئن می شوید که چیزهایی را که به آن اهمیت می دهید از دست نخواهید داد.

این قابلیت کمتر شناخته شده یک راه مفید برای مدیریت خبر خوان شماست راهی که از طریق آن مطمئن می شوید که چیزهایی را که به آن اهمیت می دهید از دست نخواهید داد.
مثلا اگر شما در حال حاضر مخفیانه در طول یک جلسه، فیس بوک را باز کرده اید و دوست دارید ویدیویی را که هم راجع به آن صحبت می کنند تماشا کنید، می توانید آن را در پوشه خود ذخیره کنید و بعد آن را چک کنید.

در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی را شرح خواهیم داد: روی chevron arrow (دکمه ای که شبیه به V می باشد) در گوشه سمت راست بالای یک پست، ویدئو و یا رویداد کلیک کنید، (توجه داشته باشید: در حال حاضر، شما نمی توانید عکس ها را ذخیره کنید) و ذخیره را انتخاب کنید. بعدا برای پیدا کردن و دیدین این محتوا، پوشه ذخیره خود را از طریق ستون سمت چپ خبر خوان خود (اگر شما دسترسی به سایت در وب دارید) و یا اگر از طریق موبایل وارد شده اید سربرگ More را خواهید داشت، تمام شد به اندازه همین دو مرحله طول می کشد.

البته این ویژگی بخشی از تلاش های مداوم فیس بوک برای حفظ توجه کاربران به سایت است، اما این ویژگی خوبی می باشد. توانایی ایجاد لیست بوک مارک های سرپرستی شده بر اساس آنچه که مردم در شبکه شما به اشتراک گذاشتند یک روش هوشمند برای فیس بوک در راستای ادامه ماموریت خود در تبدیل شدن به یک مرکز خبری علاوه بر محلی که در آن مردم به روز رسانی های خود را به اشتراک می گذارند، می باشد.

.

منبع: mashable


عصرتکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر