;
coinex

ویژگی جدید گوگل مپ امکان یاد آوری مسافرت های قدیمی را به شما می دهد

مسیر ها و مکان ها بر روی نقشه ی گوگل نمایش داده خواهد شد.

گوگل در حال معرفی ویژگی جدید گوگل مپ به نام Your Timeline است که به شما اجازه می دهد مسیر هایی را که در گذشته رفته اید را ببینید. گوگل این ویژگی جدید را به عنوان یک راه مفید برای یادآوری و نمایش جاهایی که در یک روز، یک ماه یا یک سال گذشته آنجا بوده اید، توصیف می کند.

مسیر ها و مکان ها بر روی نقشه ی گوگل نمایش داده خواهد شد و همچنین همه ی عکس هایی را که در آن سفر خاص گرفته باشید را به شما نشان خواهد داد، البته اگر از سرویس عکس گوگل استفاده کرده باشید این امکان برای شما در دسترس خواهد بود.

گوگل در وبلاگش نوشت “تایم لاینتان به شما اجازه خواهد داد که مسیر های واقعی تان را تصور کنید، به راحتی مسافرت هایی که رفته اید را ببینید و یک نگاه سطحی به جاهایی بیندازید که وقتتان را آنجا گذرانده اید.”

در حالی که مشخص است گوگل برای ذخیره ی تصاویر دقیقاً چه مقدار اطلاعات را باید ذخیره کند، اما این غول جست و جو این تضمین را به کاربران می دهد که تایم لاینشان خصوصی بوده و فقط برای آن ها در دسترس است.

شما همچنین قادر خواهید بود تا مکان های موجود در تایم لاینتان را ویرایش کنید، مثلاً برای مکان های خاص، اسم خصوصی خود را انتخاب کنید مثلاً خانه ی اعضای فامیل، همچنین شما قادر خواهید بود تا یک مکان خاص یا همه مکان های در تایم لاینتان را کلاً حذف کنید.

در حال حاضر این ویژگی بر روی اینترنت و دستگاه های اندوید موجود است – البته اگر قبلاً تصمیم گرفته باشید که گوگل تاریخچه ی مکانی شما را ذخیره کند.

اگر شما تصمیم دارید که گوگل تاریخچه ی مکانی شما را ذخیره کند به تنظیمات حساب کاربری گوگل خود بروید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر