;
coinex

یوتیوب اندروید فیلم عمودی را در صفحه نمایش کامل نمایش خواهد داد

نمایش فیلم عمودی در یوتیوب اندرویدی

همیشه در زندگی با این واقعیت روبه رو می شویم که برخی افراد را نمی توان متقاعد کرد که به درستی رفتار کنند. یکی از این مواقع درخواست این است که فیلم را به صورت عمودی ضبط نکنند، چرا که ضبط فیلم به صورت عمودی به دلایل زیادی از جمله غیر اصولی بودن آن و مشکلی که در جهت یابی نمایش دارد، بسیار ناخوشایند است.

این قضیه آنقدر شایع است که، متاسفانه، از بین نمی رود و اجتناب ناپذیر می باشد، از این رو یوتیوب مجاب شد که این ویژگی را در برنامه اندوریدیش بگنجاند. در حال حاضر برنامه اندرویدی یوتیوب توانایی پخش فیلم عمودی را در حالت تمام صفحه داراست، از این نرم افزار می توان به جای محدود کردن قیلم های عمودی در لتر باکس با طراحی ضعیف برای نمایش کلیپ ها، استفاده کرد. شما ویدیو عمودی را در حالت تمام صفحه با جهت گیری عمودی بر روی دستگاه خود دریافت خواهید کرد.

این ویژگی توسط AndroidPolice در نسخه 10.28 از برنامه ساخته شده است که به احتمال زیاد در آینده نزدیک در Google Play عیان خواهد شد (البته شما می توانید از Mirror APK نیز آن را دریافت کنید). قبل از اینکه با رضایت و به سرعت، فایل APK آن را پیش از راه اندازی رسمی آن دانلود کنید به یاد داشته باشید که این بدان معنی است که افرادی که این کار نادرست و غیر اصولی را انجام می دادند پیروز شده اند و به هر حال این نقطه ضعف بشر اجتناب ناپذیر است.

.

منبع: engadget ,androidpolice


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر