;
coinex

کدامیک از این تبلت ها را می خواهید؟ گلکسی تب اس۲ ، آیپاد ایر ۲ یا اکسپریا زد۴

باریک ترین تبلت های جهان که این هفته توسط سامسونگ رونمایی شد، گلکسی تب اس۲ ۸ اینچی (Galaxt Tab S2 8) و گلکسی تب اس۲ ۹.۷ اینچی (Galaxy Tab S2 9.7) هستند که دارای ضخامت ۵.۶ میلی متری و وزن های به ترتیب ۲۶۵ گرم و ۳۸۹ گرمی می باشند. این دو مدل سامسونگ با تبلت های کمی ضخیم تر (هرچند که چندان مهم نیست و از ارزش آنها نمی کاهد) مانند اپل آیپاد ایر۲ (Apple iPad Air 2) و سونی اکسپریا زد۴ (Sony Xperia Z4) در رقابت می باشد.

باریک ترین تبلت های جهان که این هفته توسط سامسونگ رونمایی شد، گلکسی تب اس۲ ۸ اینچی (Galaxt Tab S2 8) و گلکسی تب اس۲ ۹.۷ اینچی (Galaxy Tab S2 9.7) هستند که دارای ضخامت ۵.۶ میلی متری و وزن های به ترتیب ۲۶۵ گرم و ۳۸۹ گرمی می باشند. این دو مدل سامسونگ با تبلت های کمی ضخیم تر (هرچند که چندان مهم نیست و از ارزش آنها نمی کاهد) مانند اپل آیپد ایر۲ (Apple iPad Air 2) و سونی اکسپریا زد۴ (Sony Xperia Z4) در رقابت می باشد.

طراحی حکیمانه ی این سه تبلت عالی به نظر می رسد، چه سامسونگ و اپل که بدنه ی فلزی دارند و چه سونی که نرم و حساس می باشد. یکی از دلایل مهمی که اکسپریا زد ۴ از آلیاژ آلومینیوم استفاده نکرده همین ویژگی ضد آب بودن آن و قابلیت تماشای فیلم در وان حمام می باشد، چون همانطور که می دانیم روکش های فلزی این قابلیت را ندارند. این تبلت با صفحه نمایش ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسلی خود، نسبت به دو تبلت رقیب خود، تراکم پیکسلی بیشتری دارد. نه تنها به دلیل همین ویژگی، بلکه مجهز کردن سونی با پانل ultrabright، صفحه نمایش تبلت اکسپریا را از این دو جنبه ی مهم در دسته ی بهترین ها قرار می دهد. وقتی صحبت از پردازند ها به میان می آید می توان گفت هر سه آنها جایگاه خوبی دارند اما اگر بخواهیم جزئی تر به آن نگاه کنیم می توانیم بگوییم که چیپ ست +desktop-grade A8 ای که در اپل کار شده به مراتب بهتر از Exynos 5433  کار شده در تب اس۲ و Snapdragon 810 که در تبلت Z4 کار شده است، می باشد و امتیاز بنچمارک بالاتری دارد.

سامسنوگ و سونی با تخصیص حافظه ی داخلی و علاوه بر آن اسلات های میکرو اس دی برای ارتقای آن، خیلی عالی هستند.

نکته ی آخر و البته مهم تر اینکه سونی ادعا می کند که با شارژ کامل می تواند ویدئوی ۱۷ ساعته را نمایش دهد و همین ویژگی، آن را در رده ی بهترین عمر باتری قرار می دهد و می توان روی این موضوع که این تبلت در نگهداری شارژ از دو تبلت دیگر بهتر است شرط بندی کرد. با توجه به مزایا و معایبی که برای هرکدام از این سه تبلت وجود دارد ما فقط خواستیم که به شما کمک کنیم تا با توجه به علاقمندی خود و دانستن این نکات، تبلت مورد نظرتان را انتخاب کنید و این نکته را هم لازم است اضافه کنیم که زمانیکه حافظه ای در حد یکدیگر دارند از نظر قیمتی تقریبا مشابه می باشند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر