coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوندا از روش قدیمی خود تغییر مسیر داده و از دو سیستم جدید Android Auto و Apple CarPlay در مدل جدیدش استفاده می کند

مدل هوندا آکورد 2016 شامل سیستم های ارائه شده توسط گوگل و اپل خواهد بود

مدل هوندا آکورد 2016 شامل سیستم های ارائه شده توسط گوگل و اپل خواهد بود

به نظر نمی رسد که همگام سازی هر دو مدل Android Auto گوگل و CarPlay اپل سرعت تولید آن را پایین آورده باشد، با توجه به تبلیغاتی که هوندا برای آکورد 2016 کرده است مبنی بر اینکه برای اولین بار این مدل هوندا شامل هر دو سیستم در اتومبیل خواهد بود.

این شرکت، مدل آکورد 2016 را در مرکز تحقیق و توسعه (R&D) خود در مانتین ویو کالیفرنیا به نمایش گذاشته است و در ماه آینده این مدل موجود خواهد بود.

این شرکت ماشین سازی همچنین دیروز تبلیغ کرد که این آکورد 2016 اولین مدل هوندایی خواهد بود که در میان ماشین های سطح بالا در بازار به هر دو قابلیت Apple CarPlay و Android Auto دسترسی دارد.

برای چیزهای بیشتری آماده شوید

هوندا همینطور اعلام کرده است که مدل های دیگری منطبق با سیستم های درون اتومبیلی اپل و گوگل در آینده معرفی خواهد کرد.

جان مندل، معاون اجرایی بخش اتومبیل گفت: “مشتری ها می خواهند خودرو های آن ها هوشمندانه تر با توانمندی هایی که از طریق گوشی های هوشمندشان در زندگی به دست آورده اند، یکپارچه شود.” او اضافه کرد که این شرکت متعهد شده است که تجربه ای فراتر از مدل آکورد را ارائه می دهد.

هوندا می گوید این مدل آکورد جدید یک صفحه نمایش 7.7 اینچی با وضوح بالا خواهد داشت که می تواند تنظیمات صوتی، مسیرها، تماس های دریافتی، سنسور پارکینگ و هشدارهای دوربین، پیام های متنی SMS، همراه با کنترل های نصب شده بر روی فرمان، به نمایش بگذارد.

هوندا در حال حاضر به گروهی از خودرو سازانی پیوسته است که Apple CarPlay و Android Auto ادغام شده را در وسایل نقلیه شان اضافه کرده اند، که شامل بیوک، فولکس واگن، بی ام دبلیو و شورلت می شود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر