;
coinex

فیس بوک برای ارائه بهتر ویدیو با یوتیوب اعلام رقابت کرده است

محتوای فیس بوک تنها شامل کسب و کار های myspace و bebo نمی شود، به نظر می رسد که یوتیوب گزینه ی بعدیِ لیست رقبای فیس بوک است.

محتوای فیس بوک تنها شامل کسب و کار های myspace و bebo نمی شود، به نظر می رسد که یوتیوب گزینه ی بعدیِ لیست رقبای فیس بوک است.

آنها اکنون به کاربرانی که در عرصه ی تجارت فعالیت می کنند پیشنهاد می دهند که ویدیوهای خود را به جای یوتیوب مستقیما بر روی فیس بوک بار گذاری کنند.

زاکربرگ و همکارانش در ادامه یک روش گستاخانه را برای زمانی که کاربران یک کلیپ را از یوتیوب بر روی صفحه ی دیگر آپلود می کنند، بنیان نهاده اند که “آپلود ویدیو های خود را به طور مستیم در فیس بوک قرار دهید. مردم بیشتر دوست دارند که ویدیوهای بومی را تماشا کنند و شما قادر خواهید بودید موفقیت خود را در صفحه ای مجزا پیگیری کنید.”

"آپلود ویدیو های خود را به طور مستیم در فیس بوک قرار دهید. مردم بیشتر دوست دارند که ویدیوهای بومی را تماشا کنند و شما قادر خواهید بودید موفقیت خود را در صفحه ای مجزا پیگیری کنید."

به گزارش New Web فقط برای اینکه نشان دهیم چه میزان این سیستم پخش ویدیویی فیس بوک می تواند عظیم باشد، باید به این امر اشاره کنیم که اکنون این سیستم میزبان 4 میلیارد بازدید ویدیو در طول یک روز است.

فیس بوک همچنین برنامه ریزی کرده است تا به سازندگان ویدیو ها این امکان را بدهد که بتوانند از اشخاص شخص ثالثی که فیلم های بومی را به واسطه کد، خارج از شبکه های اجتماعی جاسازی می کنند؛ جلوگیری کنند.

بنابراین باید منتظر ماند و دید که چگونه یوتیوب به این عملکرد پاسخ خواهد داد؟ آیا آنها استفاده از موزیک ویدیو های خود را در آپدیت های وضعیتتان در فیس بوک ممنوع می کنند؟ به نظر شرایط خوش آیندی نخواهد بود.

.

منبع: metro


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر