;
coinex

پرده برداری از گوشی هواوی جی 8

دوربین عقب گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی گرفتن و ویدیو چت است 5 مگاپیکسلی می باشد

دیروز صبح، هواوی جی 8 پرداره برداری شد. تنها چند روز قبل بود که گفته شد گوشی گواهینامه ی TENAA خود را دریافت کرده است و انتظار می رود که گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080*1920 با کیفیت فول اچ دی داشته باشد. تراکم پیکسلی گوشی نیز 401ppi است. این گوشی دارای اسنپدراگون 615 و پردازنده ی 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 می باشد.

تولید کنندگان چینی دو گونه ی مختلف از گوشی را ارائه داده اند و به مصرف کنندگان با توجه به رم و رام مختلف این دو گوشی قدرت انتخاب داده اند. یک مدل با رم 2 گیگابایت و حافظه ی داخلی 16 گیگا بایت ارائه شده است و مدل دیگر دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد. هر دو مدل این گوشی قابلیت ارتقا حافظه از طریق حافظه ی جانبی تا 64 گیگا بایت را دارند.

دوربین عقب گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی گرفتن و ویدیو چت است 5 مگاپیکسلی می باشد. باتری گوشی 3000 میلی آمپر ساعت بوده و سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 5.1 آبنبات چوبی – به همراه واسط کاربری خود شرکت هواوی که بر روی آن کار می کند – می باشد. این گوشی فناوری 4 جی (4G) را پشتیبانی می کند و در رنگ های سفید، طلایی و مشکی موجود بوده و برای سیستم امنیتی آن نیز سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

قیمت مدل 2 گیگابایت رم آن 370 دلار آمریکا و قیمت مدل 3 گیگابایتی 434 دلار آمریکا می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر