;
coinex

آیپد مینی 4 بسیار شبیه به آیپد ایر 2 کوچک شده خواهد بود

iPad Mini 3 review (3)-970-80

معمولا غالب گزارش درآمد اپل، در مورد آیفون است اما بیایید آیپد را هم فراموش نکنیم، اگر گزارش های جدید خارج از آسیا باور پذیر باشند، ممکن است ما قبل از کریسمس سه دستگاه جدید داشته باشیم.

اطلاعات درز شده از آیپد مینی 4، که منابع می گویند مدل کوچک شده آیپد ایر 2 است، دارای پردازنده A8 و یک دوربین MP 8 iSight خواهد بود. ابعاد آن به همان اندازه آیپد مینی 3 می باشد، البته به جز ضخامت، که 6.1mm شده در حالیکه ضخامت مینی 3، 7.5mm بوده است.

ممکن است از مینی 3 به خاطر داشته باشید که اپل به آن آی دی لمسی (Touch ID) و ویژگی های بسیار کم دیگری به آن اضافه کرده بود. اکنون در مورد مینی 4، به نظر می رسد ارتقاء قابل توجه بیشتری وجود داشته باشد.

این گزارش همچنین به آیپد پرو اشاره می کند، آیپد بزرگ اپل که شایعه شده، چندین سال است که اپل در حال ساخت آن می باشد. ظاهرا این آیپد در کنار  ایر 3 و مینی 4 عرضه خواهد شد.

حدس و گمان های اخیر مبنی بر این که اپل امسال از عرضه آیپد ایر 2 جدید به منظور به دست آوردن زمان بیشتری برای فروش آیپد پرو صرفه نظر می کند، رد شده اند. اگر شما مایل به خرید یک تبلت جدید هستید، موارد زیادی برای این انتخاب در اختیار خواهید داشت.

آیپد های جدید معمولا در ماه اکتبر به بازار عرضه می شوند و امسال هم نباید تفاوتی در این قضیه وجود داشته باشد. وارد شدن ویژگی فورس تاچ به آن ها هم یکی دیگر از شرایط خوب موجود است که این ویژگی بیشتر و بیشتر در محصولات اپل گسترش یافته است.

.

منبع: techradar


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر