;
coinex

گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ مجهز به چهار گیگا بایت رم و اگزینوس 7420 است

gsmarena_001
گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ که در مورد آن شایعات بسیاری پراکنده شده است، همراه با نوت 5  احتمالا در اواسط ماه آگوست اعلان خواهد شد. اما به نظر می رسد تاریخ عرضه و وضعیت این فبلت ها تنها موارد مشترک آن ها نیست.

امروز گزارش جدیدی از ویتنام منتشر شده که در آن ادعا شده است، گلکسی اس 6 اج پلاس با چهار گیگا بایت رم خواهد آمد. دیروز بود که عین همین موضوع را در مورد نوت 5 شنیدیم، هر چند آن خبر در مورد آزمون سنجش آن بود. اکنون ما به اخباری از منابع ناشناس اعتماد کرده ایم،که نمونه اولیه این فبلت را به کار گرفته اند.

اما اگر حق با آنها باشد، پس به نظر می رسد که سامسونگ در حال آماده شدن برای رو نمایی از دو گوشی هوشمند خود با افزایش حجم حافظه ای در این حد می باشد.

علاوه بر این، باید اشاره کنیم که گلکسی اس 6 اج پلاس مجهز به همان چیپ سِت اگزینوس 7420 است که در گلکسی S6 و S6 اج موجود بود، اما خواهیم دید که سنجش زمان CPU آن بالاتر است. ظاهرا باید نتیجه این برتری در بهبود عملکرد نمایان شود. تضادی که اکنون با گزارشات گذشته، که در آنها به نظر می رسید گلکسی اس 6 اج پلاس با اسنپدراگون 808 کوالکوم طراحی شده است، جالب توجه است.

مورد نهایی که امروز آشکار شده، ظرفیت باتری است. گفته شده که  این گوشی یک سلول 3000 میلی آمپری دارد که مناسب و معقول است اما در فضای فبلت رده پایین محسوب می شود. این نوع تکرار رویه ای که سامسونگ از گوشی های S6 و S6 اج  انجام داده است، منجر می شود در مقایسه با گلکسی S5 سال گذشته باتری کوچکتری داشته باشند. به این ترتیب گلکسی اس 6 اج پلاس یک گوشی بسیار نازک خواهد شد. باید دید که این قضیه چگونه بر عمر باتری تاثیر می گذارد.

.

منبع: gsmarena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر