;
coinex

توییت های کپی شده توسط توییتر حذف خواهد شد

طبق گزارشی از the Verge، کارمندان توییتر می توانند از بین ادعا های کاربران در خصوص گزارشات ارسال شده، آنهایی را انتخاب کنند که معتبر به نظر می رسند.

کپی کردن بهترین شکل چاپلوسی است. با این حال، وقتی کسی قسمتی از کار شما را کپی می کند، این کار بسیار آزار دهنده می باشد. اعتباری که در آن کار است نیاز همه ی ما است.

قوانینی برای توییت ها به درستی وجود دارد. و توییتر این موضوع را به خوبی متوجه شده است و اقداماتی را برای اینکه اطمینان حاصل شود که توییت ها کپی هستند یا خیر را آغاز کرده است. از طریق یک صفحه ی پشتیبانی توییتر کاربران را قادر خواهد ساخت تا نقض حقوق مولف در توییت را گزارش دهند.

طبق گزارشی از the Verge، کارمندان توییتر می توانند از بین ادعا های کاربران در خصوص گزارشات ارسال شده، آنهایی را انتخاب کنند که معتبر به نظر می رسند. اگر تصمیم گرفته شود که به گزارش کاربران رسیدگی شود، توییتر می تواند توییت گزارش شده را حذف کند. قوانین شرکت به کاربر خاطی ده روز فرصت می دهد تا درخصوص شکستن قوانین پاسخ خود را ارئه دهد.

توییتر همچنین درخواست های DCNA را به صورت عمومی در وبسایت Chiling Effects منتشر می کند. اگر چه آرشیو این درخواست ها به نظر نمی رسد در سایت نمایش داده شود. توییتر هر گونه کامنت گذاشتن برای این داستان را نخواهد پذیرفت.

توییتر در حال حاضر دستور العمل نقض قانون کپی رایت را آغاز کرده است. توییتر توییت هایی را که دزدی اعلام شود را پنهان خواهد کرد و آن را به نویسنده به عنوان “یک صاحب حقوق قانونی” ارجاع خواهد داد.

بنا بر این حواستان باشد دفعه ی بعد اگر توییتی کردید که خودتان آن را ایجاد کرده بودید فراموش نکنید که مالکیت آن را در اختیار بگیرید و به توییتر اجازه دهید تا در مورد آن اطلاع پیدا کند.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر