;
coinex

اچ تی سی دیزایر 626 با قابلیت ارتقا حافظه تا 512 گیگابایت

به طور کلی این گوشی در دوربین و حافظه و رم نسبت به گوشی دیزایر 620 بهبود داده شده است.

اچ تی سی گوشی جدید دیزایر 626 خود را منتشر کرد. این گوشی میان رده را می توان جایگزین دیزایر 620 خواند.

این گوشی دارای تراشه ی اسنپدراگون 410 و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.2 گیگا هرتزی می باشد. 2 گیگا بایت رَم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و این حافظه توسط حافظه ی جانبی تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است.

این گوشی فناوی 4G را پشتیبانی می کند، 13 مگاپیکسل دوربین عقب آن و 5 مگاپیکسل دوربین جلوی آن است و صفحه نمایش آن نیز 5 اینچی می باشد.

به طور کلی این گوشی در دوربین، حافظه و رم نسبت به گوشی دیزایر 620 بهبود داده شده است. هر چند که هر دو گوشی دارای پردازنده و صفحه نمایش یکسان هستند ولی گوشی دیزایر 626 نسبت به مدل قبلی اش نازک تر و سبک تر شده است که باعث حمل و نقل راحت تر آن می شود.

گوشی دیزایر 626 به رنگ های سفید، آبی، بنفش و خاکستری موجود است. سیستم عامل این گوشی اندروید 5.1 آبنبات چوبی (لالی پاپ) بوده که دارای واسط کاربری گرافیکی اچ تی سی می باشد.

اچ تی سی، گوشی دیزایر 620 را در دسامبر سال گذشته عرضه کرد و هیچ توضیح و خبری وجود ندارد که چرا شرکت به این سرعت جایگزین آن را منتشر کرده است.

تاریخ عرضه ی گوشی در هاله ای از ابهام بوده و هنوز دقیقاً مشخص نیست، اما قرار است که در بریتانیا به زودی عرضه شود. قیمت این گوشی هم مشخص نیست و برای پی بردن به آن هنوز باید صبر کرد.

.

منیع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر