;
coinex

در حال حاضر برنامه مورد نیاز راه اندازی VR برای OnePlus 2 در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.برای دعوت شدن ثبت نام کنید

اگر شما در حال برنامه ریزی برای استفاده از ویژگی VR گوشی OnePlus 2 که در روز دوشنبه رونمایی می شود و همچنین استفاده از هدست کارد بورد گوگل خود هستید، نیاز خواهید داشت که یک برنامه خاص را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب نمائید.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای استفاده از ویژگی VR گوشی OnePlus 2 که در روز دوشنبه رونمایی می شود و همچنین استفاده از هدست کارد بورد گوگل خود هستید، نیاز خواهید داشت که یک برنامه خاص را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب نمائید. برنامه راه اندازی OnePlus 2 در حال حاضر در دسترس است، حجم این برنامه 1.8MB می باشد. اگر شما هدست کارد بورد گوگل ندارید، هنوز هم می توانید با استفاده از برنامه به تماشای این راه اندازی بنشینید، هر چند قادر نخواهید بود به یک سری از ویژگی های خاصی که بخشی از جریان واقعیت مجازی است، دسترسی داشته باشید.

OnePlus شروع به جمع آوری آدرس ایمیل کسانی که علاقه مندند OnePlus 2 را تهیه کنند، کرده است. بر خلاف سال گذشته که تعداد کمی از OnePlus One موجود بود، این شرکت می گوید این مسئله دیگر تکرار نخواهد شد. موجودی این گوشی جدید در عرضه اولیه، 50 برابر بیشتر از تعداد اولین گوشی OnePlus می باشد. دعوت نامه هایی که توسط OnePlus استفاده می شوند به عنوان راهی هستند که عرضه و تقاضا را هم تراز می کنند. در سال گذشته این شرکت انتظار داشت فقط 50 تا 100 هزار واحد OnePlus One به فروش برساند که در نهایت حدود یک میلیون واحد تمام شد. امسال، شرکت انتظار دارد 3 تا 5 میلیون واحد به فروش رسانده و همچنین هدف گزاری کرده است که سال 2016 نیز 10 میلیون واخد به فروش برساند.

شرکت OnePlus بیان کرد: “هنگامی که OnePlus 2 تولید شد، برای کمک به پیدا کردن جایگاه خود برای هر گوشی یک دعوتنامه اختصاص داده شد. راه اندازی دومین محصول پرچمدار شرکت به جامعه ای بسیار بزرگتر، مجموعه ای کاملی از چالش های جدید به همراه خواهد داشت، بنابر این دعوت نامه ها به ما کمک خواهند کرد تا این چالش ها را مدیریت کنیم. قبلا هم این را گفته بودیم و همیشه هم درست خواهد بود، در واقع ما متعهدیم محصولات و خدمات شگفت انگیزی برای همه کاربران OnePlus به ارمغان بیاوریم. برای ارائه بهترین تجربه با OnePlus و پایین نگه داشتن ریسک، با استفاده از دعوت نامه ها در حال راه اندازی OnePlus 2 هستیم.”

برای ثبت نام برای یک دعوت نامه، با کلیک روی این لینک، به پایین بروید و آدرس ایمیل خود را به لیست اضافه کنید. در حال حاضر، 52158 نامِ ثبت نام شده وجود دارد. اولین دعوت نامه های ارسال شده به برنده گان مسابقه تعلق می گیرد، در واقع کسانی که در تبلیغات و ترویج آن نقش داشته اند. در ادامه، سایر دعوت نامه ها نیز به کسانی که در لیست رزرو قرار دارند، فرستاده می شود. اگر شما نیز چشم به راه OnePlus 2 بوده اید، بهتر است سریع تر نام خود را به لیست اضافه نمایید.

نرم افزار راه اندازی OnePlus 2 را از فروشگاه Google Playدانلود کنید

نرم افزار راه اندازی OnePlus 2 را از فروشگاه Google Play دانلود کنید

.

OnePlus شروع به جمع آوری آدرس ایمیل کسانی که علاقه مندند OnePlus 2 را تهیه کنند، کرده است. بر خلاف سال گذشته که تعداد کمی از OnePlus One موجود بود، این شرکت می گوید این مسئله دیگر تکرار نخواهد شد. موجودی این گوشی جدید در عرضه اولیه، 50 برابر بیشتر از تعداد اولین گوشی OnePlus می باشد. دعوت نامه هایی که توسط OnePlus استفاده می شوند به عنوان راهی هستند که عرضه و تقاضا را هم تراز می کنند.

.

در سال گذشته این شرکت انتظار داشت فقط 50 تا 100 هزار واحد OnePlus One به فروش برساند که در نهایت حدود یک میلیون واحد تمام شد. امسال، شرکت انتظار دارد 3 تا 5 میلیون واحد به فروش رسانده و همچنین هدف گزاری کرده است که سال 2016 نیز 10 میلیون واخد به فروش برساند.

.

ثبت نام برای دعوت به خرید OnePlus 2

ثبت نام برای دعوت به خرید OnePlus 2

.

شرکت OnePlus بیان کرد: "هنگامی که OnePlus 2 تولید شد، برای کمک به پیدا کردن جایگاه خود برای هر گوشی یک دعوتنامه اختصاص داده شد. راه اندازی دومین محصول پرچمدار شرکت به جامعه ای بسیار بزرگتر، مجموعه ای کاملی از چالش های جدید به همراه خواهد داشت، بنابر این دعوت نامه ها به ما کمک خواهند کرد تا این چالش ها را مدیریت کنیم.

.

برای ثبت نام برای یک دعوت نامه، با کلیک روی این لینک، به پایین بروید و آدرس ایمیل خود را به لیست اضافه کنید. در حال حاضر، 52158 نامِ ثبت نام شده وجود دارد. اولین دعوت نامه های ارسال شده به برنده گان مسابقه تعلق می گیرد، در واقع کسانی که در تبلیغات و ترویج آن نقش داشته اند. در ادامه، سایر دعوت نامه ها نیز به کسانی که در لیست رزرو قرار دارند، فرستاده می شود. اگر شما نیز چشم به راه OnePlus 2 بوده اید، بهتر است سریع تر نام خود را به لیست اضافه نمایید.

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر