coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی J5 در آلمان با صفحه نمایش 5 اینچی HD، فلش جلو و اندروید 5.0 عرضه شد

سامسونگ گلکسی J5 بالاخره در اروپا عرضه شد. اولین کشوری که در این قاره این گوشی را دریافت کرد کشور آلمان است، کشوری که سامسونگ لیستی از گوشی های موجود در این کشور را در وب سایتش قرار داده است. اپراتور تلفن همراه Orange در این کشور، J5 را معادل 261 دلار ارائه می دهد. این دستگاه با یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع Super AMOLED  و با رزولوشن 720 × 1280 با تراکم پیکسل 294ppi همراه خواهد بود.

سامسونگ گلکسی J5 بالاخره در اروپا عرضه شد. اولین کشوری که در این قاره این گوشی را دریافت کرد کشور آلمان است، کشوری که سامسونگ لیستی از گوشی های موجود در این کشور را در وب سایتش قرار داده است. اپراتور تلفن همراه Orange در این کشور، J5 را معادل 261 دلار ارائه می دهد. این دستگاه با یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع Super AMOLED  و با رزولوشن 720 × 1280 با تراکم پیکسل 294ppi همراه خواهد بود.

برای بیان دیگر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون  SoC410، که شامل یک سی پی یو 1.2GHz چهار هسته ای و جی پی یو Adreno 306 می باشد، اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای 1.5GB رم  و 8GB حافظه داخلی (فقط 4.3GB در دسترس کاربر است) می باشد. در این گوشی یک شکاف کارت حافظه microSD با ظرفیت 128GB نیز موجود بوده و در صورت نیاز به حافظه اضافی، می توانید از آن بهره مند شوید. دوربین عقب آن 13MP با روزنه f / 1.9 است که عکس گرفتن را حتیدر کمترین شرایط مطلوب از نظر روشنایی، با کیفیت مناسبی امکان پذیر می سازد. دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی آن نیز برای عکس سلفی و ویدیو چت تعبیه شده است که همراه با یک فلش LED می باشد. باتری 2600mAh و اندروید 5.0 از پیش نصب شده، از دیگر ویژگی های گلکسی J5 می باشد.

از ویژگی های خاص سامسونگ گلکسی J5 یک رادیو FM ، و پشتیبانی از اتصال 4G LTE است. بر خلاف مدل های رده بالاتر فعلی سامسونگ، این گوشی در پوشش پلاستیکی قرار دارد.

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر