;
coinex

توییتر برنامه ی iOS اش را آپدیت کرد و برنامه ی ویندوز 10 آن نیز به زودی خواهد آمد

توییتر برنامه ی iOS اش را آپدیت کرد و برنامه ی ویندوز 10 آن به زودی خواهد آمد

توییتر نسخه ی iOS برنامه ی خود را آپدیت کرده است که این آپدیت جدید دارای عملکرد های محاوره ای بیشتری است. توییتر همچنین گفت نسخه ی ویندوز 10 آن را به زودی منتشر خواهد کرد. برنامه ی توییتر مدل 6.33 به همراه API جدیدی ارائه شده است که برای iOS 8 قابل استفاده می باشد. این نسخه نوتیفیکیشن های محاوره ای را به همراه دارد و همچنین اجازه می دهد کاربر بتواند در حالی که یک برنامه دیگر باز است، از داخل پنجره ی اعلانات یک توییت را در لیست مورد علاقه قرار داده و یا به یک توییت پاسخ دهد.

با این برنامه ی بروز شده، کاربران iOS همچنین می توانند پیش نویس های خود را ببینند و یا آن ها را ویرایش و ذخیره نمایند. برنامه ی آپدیت شده در حال حاضر در فروشگاه برنامه ی اپل، اپ استور (App Store)، برای دانلود موجود است.

علاوه بر این، توییتر گفت در حال کردن بر روی باز طراحی (redesign) برنامه اش برای ویندوز 10 می باشد. این طراحی جدید شامل یک دکمه ریفرش (refresh) به همراه گزینه های جدید توییت می باشد. عملکرد این برنامه بسیار شبیه به برنامه ی ویندوز 8 می باشد. در برنامه ی ویندوز توییتر ترفند های زیادی دیده نمی شود چرا که در مارس 2013 این برنامه عرضه شد. هر چند که خبر رسمی وجود ندارد اما به نظر می رسد که این برنامه هفته ی آینده عرضه خواهد شد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر