;
coinex

لنوو به موتورولا به عنوان مدل جدید استقلال می دهد

اطلاعیه محصول جدید امروز که توسط موتورولا ساخته شده است دو مسئله جالب را آشکار می کند. یکی اینکه این مدل، هنوز هم می تواند برای این شرکت در بازار گوشی های هوشمند اندروید بسیار مناسب باشد.

اطلاعیه محصول جدید امروز که توسط موتورولا ساخته شده است دو مسئله جالب را آشکار می کند. یکی اینکه این مدل، هنوز هم می تواند برای این شرکت در بازار گوشی های هوشمند اندروید بسیار مناسب باشد. دو اینکه، لنوو (Lenovo) با تولید گوشی های هوشمند جدید مارک موتورولا، به ریک اوسترلوه (Rick Osterloh) رئیس موتورولا و کارمندانش آسودگی خاطر می بخشد.

در ژانویه 2014 هنگامی که لنوو، موتورولا را به قیمت 2.91 میلیارد دلار از گوگل خریداری کرد، حقیقتا هدف این تولید کننده چینی برای به دست آوردن موتورولا، نسبت به هدف گوگل کاملا متفاوت بود. این معامله به دلیل نمونه کارهای با ارزش و دارایی های معنوی غنی موتورولا صورت گرفته است. همه امتیاز ها و همچنین پروژه آرا، پس از بسته شدن معامله، برای گوگل باقی می ماند. از آنجایی که هیچ همکاری واقعی بین تلفن های ساخته شده توسط این دو تولید کننده و همچنین مکان های فروش آنها وجود ندارد، این معامله تماما در مورد بزرگتر شدن لنوو و احتمالا برای کمک به این کمپانی برای دست آوردن کشش در ایالات متحده آمریکا است.

بعد از کش و قوس های فراوان لنوو امروز اعلام کرد که به موتورولا اجازه خواهد داد تابه موتورولا این امکان را می دهد تا مشخصات گوشی های سری موتو را افزایش دهد، حتی تا جایی که قیمت گذاری های آن ها کاملا رقابتی شود.

به نظر می رسد The Motorola Moto X Style/Moto X Pure Edition، Motorola Moto X Play و نسل سوم Motorola Moto G تحت تاثیر Lenovo نیستند. طرفداران موتورولا، که نگران بودند شریک تجاری جدیدشان در رابطه با گوشی های موتورولا تصمیم ناخوشایندی بگیرد، حداقل در حال حاضر می توانند نشانه ای از تسکین خاطر را در اوضاع کنونی بیابند.

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر