;
coinex

لکسوس بالاخره هاوربورد خود را در ماه آینده رونمایی می کند

از زمانی که هاوربورد (hoverboard) لکسوس برای اولین بار اعلام شد، ما وارد ماجرا شدیم تا بیشتر از آن ببینیم.  درحالی که تمام ویدیو های قبلی از این هاوربورد حرف بدون عمل بودند، بدون اینکه ویدیویی از آن در دسترس باشد که کسی را در حال استفاده از آن نشان بدهد، جدید ترین ویدیوی هاوربورد لکسوس، حداقل تاریخ قطعی را برای رونمایی از این هاوربورد اعلام کرده است - 5 آگوست.

از زمانی که هاوربورد لکسوس (hoverboard) برای اولین بار اعلام شد، ما وارد ماجرا شدیم تا بیشتر از آن ببینیم.

درحالی که تمام ویدیو های قبلی از این هاوربورد حرف بدون عمل بودند، بدون اینکه ویدیویی از آن در دسترس باشد که کسی را در حال استفاده از آن نشان بدهد، جدید ترین ویدیوی هاوربورد لکسوس ، حداقل تاریخ قطعی را برای رونمایی از این هاوربورد اعلام کرده است – 5 آگوست.

این ویدیو جدید، هاوربورد را در حالی نشان می دهد که بر روی توده ای از مه نیتروژن مایع، شناور است. نیتروژن به این منظور استفاده می شود تا اَبَررسانا ها و آهن ربا های هاوربورد را به اندازه کافی سرد نگه دارد که بتواند حالت شناور بودن را ایجاد کند.

آینده همین جاست

آیا لکسوس دستگاهی ارائه می کند که ما را به یاد فیلم Back to the future 2 بیاندازد؟

 آیا این دستگاه در دنیای واقعی هم کار خواهد کرد؟ و از همه مهم تر اینکه آیا این هاوربورد در رنگ صورتی نئون خواهد آمد؟

چشمان تیز طرفداران اسکیت بورد متوجه خواهند شد که راس مک گوران Ross McGouran که یک اسکیت بورد باز حرفه ای است در ویدیو ظاهر می شود – آیا ما او را در حال سواری بر روی این هاوربورد خواهیم دید؟

پاسخ تمام این سوال ها (و شاید بیشتر) در تاریخ 5 آگوست ارائه خواهد شد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر