;
coinex

موتورولا دو هدفون جدید بی سیم راه اندازی کرد؛ Moto Surround و Moto Pulse

اوایل امروز، موتورولا سه گوشی هوشمند اندرویدی به نامهای Moto X Play، Moto X Style و Moto G، را آشکار کرد. همانطور که معلوم است، موتورولا به همراه صف گوشی های هوشمند تصمیم به رونمایی یک جفت هدست بی سیم جدید به نام های Moto Surround و Moto Pulse نیز دارد.

اوایل دیروز، موتورولا سه گوشی هوشمند اندرویدی به نامهای Moto X Play، Moto X Style و Moto G، را آشکار کرد. همانطور که معلوم است، موتورولا به همراه صف گوشی های هوشمند تصمیم به رونمایی یک جفت هدست بی سیم جدید به نام های Moto Surround و Moto Pulse نیز دارد. این دو هدست بی سیم جدید در حال حاضر برای خرید از وب سایت رسمی موتورولا در دسترس هستند.

مدل Moto Pulse به قیمت 59.99 دلار، موجود است که بین این دو هدست جدید، ارزان تر می باشد. طراحی ساده ای برای قرار گیری بر روی گوش دارد که می تواند در هنگام سفر تا شود، موتورولا می گوید که Moto Pulse اگر به طور کامل شارژ گردد، می تواند تا 18 ساعت کار کند. این هدفون در رنگ های سفید گچی و سیاه موجود می باشد.

مدل Moto Surround به قیمت ، 69.99 دلار موجود است، این لوازم جانبی برای گوش دادن به موسیقی در حال حرکت، احتمالا مناسبترین هدفون است. این مدل برای افرادی که مقدار زمان زیادی صرف تلفن می کنند بسیار کارآمد می باشد. خاصیت ضد آب و ضد تعریق در گوشی هدفون یک مورد اساسی است که در واقع برای گذاشتن بر روی شانه های شما طراحی شده است. اساس آن با یک میکروفون ادغام شده است و با یک نور هشدار آبی رنگ، زمانی که دستگاه در حالت سکوت است، تماس های ورودی را به شما اطلاع رسانی می کند. به گفته سازنده، مدل Surround حدود 12 ساعت شارژ نگه می دارد.

اساس آن با یک میکروفون ادغام شده است، و با یک نور آبی رنگ هشدار، زمانی که دستگاه در حالت سکوت است، تماس های ورودی را به شما اطلاع رسانی می کند. به گفته سازنده، مدل Surround حدود 12 ساعت شارژ نگه می دارد.

هر دو مدل Moto Surround و Moto Pulse با همه دستگاه های هوشمند اندرویدی، آیفون ها، آیپد ها و اساسا هر دستگاهی که با اتصال بلوتوث همراه باشد، سازگار است.

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر