;
coinex

WiPower کوآلکام، گوشی های فلزی را بی سیم شارژ می کند

Qualcomm's WiPower wirelessly charges your metal phones

شارژ بی سیم یک قابلیت جالب است که کار با دستگاه ها را خیلی آسانتر می کند، اما بسته به نوع مواد استفاده شده در دستگاه ها همیشه کار نمی کند. حال کوآلکام تکنولوژی جدیدی را توسعه داده که به دستگاه ها و گوشی های هوشمند بیشتری، امکان استفاده از مزایای این نوع شارژ کردن را می دهد.

 WiPower جدید کوآلکام برای دستگاه های با پوشش فلز این امکان را می دهد که به صورت بی سیم شارژ شوند. اینکه این روش تا امروز غیر ممکن بوده به این دلیل است که روش شارژ بی سیم، برق را در هرچیزی که از فلز ساخته شده القا می کند اما WiPower که سازگار Rezence می باشد حال این امکان را فراهم کرده که بتوانید گوشی های آلومینیومی خود را بدون ترس از داغ کردن داخل آن و یا سوختن، به صورت بی سیم شارژ کنید. می توانید به Surface Pro 4 با شارژ بی سیم امیدوار باشید.

کوآلکام عضوی از صنف توان های بی سیم (Alliance for Wireless Power  یا همان A4WP) می باشد و تکنولوژی WiPower در حال حاضر برای تولید کنندگانی که دارای مجوز می باشند در دسترس قرار گرفته است. امیدواریم این بدان معنی باشد که دستگاه های بیشتری به زودی به این تکنولوژی مجهز می شوند و زندگی ما را آسانتر می نمایند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر