coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل سرچ اکنون می تواند از زمان شما هنگام خرید صرفه جویی کند

آیا از این موضوع که هنگام خرید یا قرار ملاقات با فردی و یا هر چیز دیگری مجبور باشید کلی شلوغی را تحمل کنید و کلی زمان از دست دهید بیزارید؟

آیا از این موضوع که هنگام خرید یا قرار ملاقات با فردی و یا هر چیز دیگری مجبور باشید کلی شلوغی را تحمل کنید و کلی زمان از دست دهید بیزارید؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای ثبت نام در صف های طولانی منتظر بمانید و یا قرار ملاقات با فردی برای معامله و یا صرفا دیدار و یا هر چیز دیگری داشته باشید ولی با خیابان های شلوغ و پر از ازدحام روبه رو شوید که این موضوع بسی آزاردهنده است. به نظر می رسد گوگل این موضوع را درک کرده و چاره ای اندیشیده است. بروزرسانی جدید برنامه ی گوگل سرچ برای جلوگیری از این امر راه حلی ارائه می دهد.

هنگامی که شما یک مغازه ی خاص را جستجو می کنید، گوگل یک گراف را در پایین لیست ارائه می دهد که یک نموداری از شلوغی و ازدحام آن مکان در زمان های مختلفی از روز می باشد. به طور مثال ممکن است کافی شاپی را که شما برای خوردن قهوه و یا قرار ملاقاتتان انتخاب کرده اید در صبح بعضی از روزها و بعدازظهر روزهای دیگر شلوغ تر باشد. با دانستن این نکته شما می توانید ملاقاتتان را برای یک مکان دیگری که خلوت تر می باشد، تنظیم کنید.

گوگل می گوید این برنامه، این اطلاعات را برای میلیون ها مغازه و کسب و کار ارائه می دهد. تنها مشکل این است که هنگامی که هرکسی یک مغازه را در ساعاتی که کم ترافیک است ملاقات کند، خود این موضوع ساعات اوج خرید را جا به جا می کند.

کوکل سرچ اکنون می تواند از زمان شما هنگام خرید صرفه جویی کند. هنگامی که یک مغازه ی خاص را جستجو می کنید، گوگل نموداری از ازدحام آن مکان در زمان های مختلفی از روز ارائه می دهد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر