;
coinex

گیم پد اندروید ریزر در حال حاضر به قیمت ۸۰ دلار در گوگل پلی در دسترس می باشد

گیم پد اندروید ریزر. گیم پد Razer Serval که از طریق بلوتوث متصل می شود و قیمت آن ۸۰ دلار می باشد این را تضمین می کند که شما هرگز مجبور نشوید صفحه نمایش گوشی را لمس کنید

اگر از اینکه مجبور شوید بازی را به خاطر پاک کردن چربی انگشت بر روی صفحه نمایش متوقف کنید خسته شده اید، برای شما خبر خوشحال کننده ای داریم. گیم پد Razer Serval که از طریق بلوتوث متصل می شود و قیمت آن ۸۰ دلار می باشد این را تضمین می کند که شما هرگز مجبور نشوید صفحه نمایش گوشی را لمس کنید (تا زمانی که مشغول بازی هستید). ریزر ابتدا از سروال در CES در ماه ژانویه رونمایی کرد و در نهایت در فروشگاه مجازی گوگل پلی قرار گرفت.

سروال یک بخش جدایی ناپذیر از سیستم میکرو کنسول Forge TV ریزر می باشد. این (و سه کنترل دیگر) هم از طریق بلوتوث 3.0 لینک و هم از طریق یو اس بی به هاب فورج (Forge) متصل می شوند و به کاربران امکان بازی کردن با بازی های اندروید را در صفحه نمایشی با اندازه ی مناسب – به جای صفحه نمایش قدیمی گوشی – را می دهد. این کنترلر خود از یک جفت باتری AA استفاده می کند و می تواند پردازنده ی دستگاه شما را به عنوان یک سیستم بازی موبایل یا به منظور استفاده ی آسان به عنوان یک صفحه نمایش دوم نگه دارد. طرح کنترلر به نظر آشناست و شبیه به ایکس باکس می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرا کردن همه ی اینها باید حداقل اندروید ۴.۲ را روی گوشی خود داشته باشید، پس قبل از هر چیزی به سیستم عامل گوشی خود توجه کنید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر