;
coinex

هولولنز یک سفر پنج ساله است و این اولین دستگاهی است که در ظرف یک سال تولید شد

microsoft-hololens-00_story

به راحتی می توان گفت که هولولنز مایکروسافت یکی از هیجان انگیز ترین قطعات فن آوری است که این شرکت در حال کار بر روی آن می باشد و اگر شما می خواهید زمان تست آن را برای خود بدانید، نادلا اولین اشارات را در مورد زمانی که دستگاه خواهد رسید، بیان داشته است. اما، باید بدانید که اولین دستگاه های هولولنز با هدف جذب توسعه دهندگان و سرمایه گذاران ایجاد شده اند، بنابراین اگر شما فقط مایل به استفاده از دستگاه هستید و قصد ساخت و توسعه ندارید، زمان انتظار شما کمی طولانی تر از این دو گروه خواهد بود.

در یک مصاحبه جدید با بی بی سی، نادلا می گوید هولولنز یک سفر پنج ساله است و این اولین دستگاهی است که در ظرف یک سال تولید شد.

جای شگفتی نیست که نادلا می گوید که این پروژه یک سفر پنج ساله است، به دلیل اینکه این دستگاه نیاز به چند عنصر کلیدی به منظور آماده شدن برای مصرف کنندگان دارد. از جمله این نیاز ها گسترش میدان دید و اطمینان از اینکه در زمان تولید انبوه، گنجایش و ظرفیت پذیرش زیادی برای دستگاه وجود داشته باشد. برای این کار، بسیار مهم است که دستگاه را مدت زیادی پیش از مصرف کنندگان سنتی به دست توسعه دهندگان بسپاریم و این یک عرصه جدید برای بسیاری از مهندسان است. این بدین معنی است که ظرفیت توسعه بیش از ساخت یک برنامه جدید ویندوز 10 طول می کشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر