;
coinex

سطح قیمت های جدید برای گلکسی S6 و S6 اج سامسونگ در اروپا

چند روز پیش اخباری شنیدیم مبنی بر اینکه سامسونگ برای کاهش قیمت های گلکسی S6 و S6 اج برنامه ریزی می کند و امروز یک گزارش جدید از هلند به ما نشان می دهد که آن قیمت ها چه کاهش قابل توجهی خواهند داشت.

چند روز پیش اخباری شنیدیم مبنی بر اینکه سامسونگ برای کاهش قیمت های گلکسی S6 و S6 اج برنامه ریزی می کند و امروز یک گزارش جدید از هلند به ما نشان می دهد که آن قیمت ها چه کاهش قابل توجهی خواهند داشت.

در هلند قیمت خرده فروشی گلکسی S6 تاکنون از 699 یورو در نوع پایه 32GB بوده است. از فردا، زمانی که قیمت های جدید قرار است ترتیب اثر داده شوند، از مقدار 599 یورو آغاز خواهد شد که به طور خالص 100 یورو کاهش یافته است.

اگر شما علاقه مند به خرید گلکسی S6 اج هستید، حتی می توانید نسبت به قیمت اولیه بیشتر پس انداز کنید. این گوشی به قیمت 699 یورو در مدل 32GB فروخته خواهد شد، قیمت قبلی آن تا کنون 849 یورو بود.

نسخه 64GB از این گوشی ها در هر دو مدل 100 یورو گران تر است، بنابراین برای گلکسی اس 6 699 یورو و برای S6 اج 799 یورو می باشد.

جالب توجه است، ما به تازگی شنیده ایم که فبلت گلکسی S6 اج پلاس که در آینده خواهد آمد از قیمت 799 یورو برای مدل 32GB آغاز خواهد شد. اگر درست باشد، از نظر قیمت گذاری در فهرست سامسونگ به ترتیب اندازه، پس از S6 اج که کوچکتر است قرار خواهد گرفت.

البته این کاهش قیمت ممکن است به فروش واحدهای بیشتر سامسونگ در آینده ای نزدیک کمک کند. این کاهش قیمت ظاهرا به دلیل فصل اخیر است، که در بسیاری از موارد ناامید کننده بود.

به خاطر داشته باشید که اطلاعات قیمت گذاری که شما خوانده اید، ظاهرا فقط برای هلند معتبر خواهد بود، ممکن است تغییراتی از این سطوح قیمت در کشورهای دیگر وجود داشته باشد – حتی آنهایی که واحد پولشان یورو است.

.

منبع : gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر