;
coinex

طبق مشخصات لو رفته از ایوان بلاس سامسونگ گلکسی نوت ۵ بدون اسلات میکرو اس دی می باشد

طبق اخباری که چندی قبل آوردیم به شما گزارش هایی از مطبوعات رسمی از ارائه ی سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ را نشان دادیم. این صبح تصاویر توسط ایوان بلاس که به evleaks@ شهرت دارد، توییت شد.

طبق اخباری که چندی قبل آوردیم به شما گزارش هایی از مطبوعات رسمی از ارائه ی سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ را نشان دادیم. این صبح تصاویر توسط ایوان بلاس که به evleaks@ شهرت دارد، توییت شد. بلاس گفت مشخصات لو رفته متعلق به گلکسی نوت ۵ می باشد. طبق توییت او، این فبلت با صفحه نمایش ۵.۶۶ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰×۱۴۴۰ QHD می باشد که تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل در اینچ دارد.

طبق این توییت، گلکسی نوت ۵ توان خود را از چیپ ست اگزینوس ۷۴۲۰ تامین می کند که از این نظر مشابه پردازشگر داخلی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج می باشد. چیپ با ۴ هسته با سرعت کلاک ۲.۱ گیگا هرتز و ۴ هسته با سرعت کلاک ۱.۵ گیگا هرتزی توان گلکسی نوت ۵ را تامین می کند. رم ۴ گیگا بایتی به همراه ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی در آن کار شده است. هیچ گونه اسلات میکرو اس دی روی دستگاه وجود ندارد.

در پشت این گوشی یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی هم در جلو قرار دارد. اندروید ۵.۱.۱ هم از پیش روی آن نصب خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر