;
coinex

یک برنامه گوگل وجود دارد که با اینکه بهتر از بقیه است گوشی اندروید شما حاوی آن نیست

هر گوشی اندروید یک برنامه پیام برای ارسال پیام های متنی دارد. بسته به اپراتور شما، برخی از آنها حتی با سه برنامه پیام رسانی مختلف، از جمله Hangouts گوگل، برنامه خود سازنده تلفن شما، و برنامه خود اپراتور، همراه هستند. این قضیه ممکن است کمی گیج کننده باشد که تصمیم بگیرید از کدام برنامه پیام استفاده کنید.

هر گوشی اندروید یک برنامه پیام برای ارسال پیام های متنی دارد. بسته به اپراتور شما، برخی از آنها حتی با سه برنامه پیام رسانی مختلف، از جمله Hangouts گوگل، برنامه خود سازنده تلفن شما، و برنامه خود اپراتور، همراه هستند. این قضیه ممکن است کمی گیج کننده باشد که تصمیم بگیرید از کدام برنامه پیام استفاده کنید.

نویسنده تک اینسایدر می گوید که از برنامه Hangouts گوگل برای هر دو منظور جیمیل چت و اس ام اس استفاده می کند و به نظرش این برنامه عالی بود. این امکان را می دهد که هر دو مورد، مکالمات چت جیمیل (معمولا به نام Gchat) و اس ام اس را در یک باکس گفتگو ادغام کرد. اما احساس می شود کمی به هم ریخته و کم سرعت است.

خلاصه در پی جستجو برای یک برنامه پیام کوتاه ساده، یک برنامه پیدا شد که توسط گوگل ساخته شده است که در هیچ یک از تلفن های اندروید، حتی دستگاه های نکسوز گوگل هم آورده نشده است. برنامه مسنجر گوگل (Google’s Messenger app)، امکان ترکیب مکالمات چت جیمیل واس ام اس را در یک صندوق نمی دهد، اما اجازه می دهد تا برای به اشتراک گذاشتن یک اتفاق با شخصی که به آن پیامک می زنید، با سرعت بسیار و با منظره یاب دوربین، از آن لحظه خاص عکس بگیرید و برای فرد ارسال کنید.

وقتی که آیکون فایل پیوست که مانند یک گیره کاغذ به نظر می رسد را فشار می دهید، یک پنجره کوچک منظره یاب دوربین از پایین ظاهر می شود. هنگامی که علامت چک را فشار دهید، برنامه یک عکس می گیرد و به سرعت و به طور خودکار به عنوان یک متن به گیرنده ارسال می کند. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که روی ارسال تپ کنید.

ردیف آیکون های سمت پایین نیز به شما این امکان را می دهد که یک عکس از گالری خود آپلود کرده و یا یک شکلک به متن اضافه کنید. همچنین می توانید پیام های صوتی را ضبط کرده و یا اطلاعات مکان خود را با یک تصویر نقشه ارسال نمائید.

این برنامه همچنین دارای رابط کاربری بسیار تمیز و ساده با کنتراست رنگ برای هر شخصی که پیام کوتاه به آن ارسال می کنید، است.

دیگر برنامه های مسنجر ساخته شده توسط سازندگان تلفن و حاملان نیز بد نیستند و حتی برخی از آنها خوب به نظر می رسند، اما هیچ کدام پنجره جذاب منظره یاب دوربین که مسنجر گوگل حاوی آن است را ندارند.

دیگر برنامه های مسنجر ساخته شده توسط سازندگان تلفن و حاملان نیز بد نیستند و حتی برخی از آنها خوب به نظر می رسند، اما هیچ کدام پنجره جذاب منظره یاب دوربین که مسنجر گوگل حاوی آن است را ندارند.

.

منبع: techinsider


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر