;
coinex

دنسیتی، سنسوری کوچک ، که به شما می گوید مکان های مورد علاقه تان چه زمان هایی شلوغ می باشند

دنسیتی، سنسوری کوچک. آشکارساز مادون قرمز کوچک یک سنسور فوق هوشمند برای تشخیص ترافیک آدم می باشد که به شما می گوید در هر لحظه چند نفر درحال ورود به و یا خروج از یک ساختمان می باشند

مسلما منتظر ماندن در صف طولانی برای کافی شاپ یا باشگاه و یا هر مکان دیگری برای هرکسی ناخوشایند است و در این مواقع نه تنها اعصاب شما را به هم می ریزد بلکه حتی روی قیمت بعضی چیزها هم اثر می گذارد.

اگر بتوان از شلوغی هر مکان در هر لحظه، بدون متوسل شدن به حدس و گمان، با خبر شد به نظر اتفاق جالبی است. سنسور جدید دنسیتی (Density) در این زمینه به شما کمک می کند. این آشکار ساز مادون قرمز کوچک یک سنسور فوق هوشمند برای تشخیص ترافیک آدم می باشد که به شما می گوید در هر لحظه چند نفر در حال ورود به و یا خروج از یک ساختمان می باشند و این به شخص حس خوبی می دهد که بداند به عنوان مثال رستوران مورد علاقه اش شلوغ است و یا خلوت. مغازه ها هم می توانند از این داده ها به نفع خود استفاده کنند. آنها می توانند هر زمانی که اوضاع آرام می شود تخفیف ارائه دهند و یا در آن واحد به شما از خالی بودن یک جا اطلاع دهند.

این سنسور در حال حاضر در Requested (استارتاپی که به شما امکان درخواست برای تخفیف در رستوران ها را می دهد)، Workfrom (کنترل از راه دور محل کار) و در بخش هایی از محوطه ی دانشگاه UC Berkeley استفاده می شود. دنسیتی و گجت هایی مانند آن می توانند کارایی خیلی بیشتری داشته باشند، هرچند این در صورتی است که در همه جا ارائه بشوند. دنسیتی دارای ویژگی هایی از جمله  real-time ، ارزان بودن و دقیق بودن می باشد. و در نهایت تصمیم با خودتان است که بخواهید از قبل بدانید و یا اینکه ندانید و مجبور باشید ساعت ها منتظر بمانید، و یا به فکر جایگزینی برای آن باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر