;
coinex

اپل می خواهد سیری را به منشی شما تبدیل کند

اپل می خواهد سیری را به منشی شما تبدیل کند. اپل در حال تست سرویسی است که به سیری این امکان را می دهد که تماس های شما را بگیرد، آنها را ضبط و به متن تبدیل کند.

به گزارش بیزینس اینسایدر، اپل در حال تست سرویسی است که به سیری این امکان را می دهد که تماس های شما را بگیرد، آنها را ضبط و به متن تبدیل کند.

بنا به گزارش، شرکت به آن به عنوان آیکلود ویس میل (iCloud Voicemail) اشاره می کند و آن شبیه به سرویس پست صوتی تصویری موجود می باشد. با این وجود، زمانی که نمی توانید گوشی را بردارید به جای پخش کردن یک پیام از پیش ضبط شده برای تماس گیرنده تان، سیری می تواند این وظیفه را به عهده گیرد. سپس می توانید به آن اجازه دهید که به افراد خاصی که در لیست تلفنتان هستند اطلاع دهد که کجا هستید و یا به چه دلیل نمی توانید تماسشان را پاسخ دهید. بعد از آن، این پیام های صوتی به سرورهای اپل فرستاده و به متن تبدیل می شوند.

این روش، به روشی مشابه که سیری فرامین صوتی شما را رونویسی می کند، کار می کند اما اینکه این سیستم به پشتیبانی اپراتور نیاز دارد یا خیر مشخص نیست. در حال حاضر سرویس پست صوتی-تصویری اپل (که می توانید از پیام ها برای آیکلود بک آپ بگیرید) تنها با اپراتورهای منتخب کار می کنند. این نکته هم مشخص نیست که این برنامه رایگان است و یا اینکه اپراتورها برای آن هزینه ی اضافی دریافت خواهند کرد. با این حال همانطور که بیزینس اینسایدر (BI) اشاره کرده، ایده ی خوبی به نظر می رسد. بسیاری از مردم علاقه مند به پست صوتی نیستند اما تمایل کمتر به تکنولوژی فقط آنها را عقب می اندازد. بنا به گزارش، کارمندان شرکت در حال تست سرویس می باشند و اگر این برنامه به اندازه ی کافی قابل اطمینان باشد، سال بعد همراه با iOS 10 راه اندازی می شود. مثل همیشه شایعاتی در ادامه خواهد بود که شک و تردید زیادی هم رقم می زند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر