;
coinex

اولین مدل فولکس واگن با Android Auto

نمایندگی شرکت فولکس واگن (Volkswagen) در آمریکا برای اولین بار از اندروید اوتو استفاده خواهد کرد. این سیستم عامل به عنوان رابط کاری بین خودرو و گوشی هوشمند ارائه می شود. اساس و پایه این قابلیت توسط کار نِت فولکس واگن (VWs Car-Net) در ارتباط با عملکرد های ماشین ایجاد می شود.

خریداران Golf R می توانند اکنون  سیستم عامل ماشین خود را از بین Apple Car Play، Googles Android Auto و MirrorLink انتخاب کنند.

نمایندگی شرکت فولکس واگن (Volkswagen) در آمریکا برای اولین بار از گوگل اندروید اوتو استفاده خواهد کرد. این سیستم عامل به عنوان رابط کاری بین خودرو و گوشی هوشمند ارائه شده و اساس و پایه این قابلیت توسط کار نِت فولکس واگن (VWs Car-Net) در ارتباط با عملکرد های ماشین ایجاد می شود.

VW این عملکرد ها را در سه بخش امنیت و خدمات (Security & Service)، راهنمایی و اطلاعات (Guide & Inform) و ارتباط با اپلیکیشن (App-Connect) تقسیم می کند.  فولکس واگن تصمیم ندارد که دسترسی به ارتباط با اپلیکیشن ها را تنها به گوگلز اندروید اوتو محدود کند؛ بلکه میرورلینک و اپلز کار پلی را هم در اختیار خریداران قرار می دهد. البته گلف R اولین خودرویی است که با سیستم عامل اندروید اوتو قابل سفارش خواهد بود. تولید کننده این ماشین می خواهد این سیستم عامل را بر وری تمام خطوط تولید سال 2016 پیاده کند. تنها در دو مدل Eos و Touareg از آن استفاده نخواهد شد.

.

منبع: pcwelt


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر