;
coinex

تورینگ فون (Turing Phone) را هم اکنون رزرو کنید

تورینگ فون (Turing Phone). در حال حاضر تورینگ به شما اجازه می دهد تا یک گوشی رزرو کنید. با این کار شرکت یک دید درستی از اینکه چه تعداد گوشی باید بسازد به دست می آورد.

آوریل گذشته درباره ی گوشی Turing که متعلق به صنایع رباتیک تورینگ می باشد چیز هایی شنیدیم. قرار بود که سفارشات برای این گوشی از ماه گذشته گرفته شود، اما تاخیری در کارشان به وجود آمد. در عوض در حال حاضر تورینگ به شما اجازه می دهد تا یک گوشی رزرو کنید. با این کار شرکت یک دید درستی از اینکه چه تعداد گوشی باید بسازد به دست می آورد. از آنجایی که هیچ قراردادی منعقد نمی شود، اگر هیچ گوشی برای فروش به شما وجود نداشته باشد و یا اینکه شما نظرتان برای خرید گوشی تغییر کند، دستتان به جایی بند نمی شود.

پوشش تماماً فلز مایع این گوشی علاوه بر اینکه نسبت به پوشش فولادی محکم تر است، باعث می شود که هر تلفن تورینگ بتواند کامل کردن “عملیات رمزگذاری شبکه ی ارتباطات حفاظتی” توسط شخص دیگری را تشخیص دهد و به این وسیله شخص سومی نمی تواند در گوشی نفوذ کند. برای رزرو گوشی روی لینک منبع کلیک و یکی را انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ سه گزینه ی بنفش، آبی و قرمز را در اختیار دارید که می توانید یکی از آنها را رزرو نمایید. برای حافظه ی داخلی هم می توانید یکی از گزینه های ۱۶ گیگا بایتی، ۶۴ گیگا بایتی و یا ۱۲۸ گیگا بایتی را انتخاب کنید.

از ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی محافظت شده با گوریلا گلس ۴ (Gorilla Glass 4) با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و پردازشگر اسنپ دراگون ۸۰۱ اشاره کرد. این گوشی شامل یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای ۲.۵ گیگا هرتزی به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰ می باشد. داخل آن یک رم ۳ گیگا بایتی کار شده است و دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب می باشد. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری دارد و نسخه ی اندروید ۵ هم از قبل بر روی آن نصب شده است. این گوشی یک گواهی IP X8 دارد که به این معنی است که این گوشی می تواند به طور پیوسته در آبی به عمق ۹.۸ فوت غوطه ور بماند.

تورینگ فون ۱۶ گیگا بایتی، ۶۱۰ دلار قیمت گذاری شده در حالی که مدل  ۶۴ گیگا بایتی آن ۷۴۰ دلار و نسخه ی ۱۲۸ گیگا بایتی آن هم ۸۷۰ دلار برچسب گذاری شده اند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر