;
coinex

چگونه ویندوز ۱۰ را روی گوشی خود نصب کنید

آیا دستگاه های ویندوز فون را در اختیار دارید و می خواهید ویندوز۱۰ را روی آن آزمایش کنید؟ پس ما را دنبال کنید.  مایکروسافت برای آن دسته از کسانی که دوست دارند به طور کامل و زنده در جریان تکنولوژی روز باشند و همینطور برای کمک به رفع مشکلات مربوط به سیستم عامل آینده، ویندوز ۱۰ موبایل را در دسترس قرار داده است.

آیا دستگاه های ویندوز فون را در اختیار دارید و می خواهید ویندوز ۱۰ را روی آن آزمایش کنید؟ پس ما را دنبال کنید.

مایکروسافت برای آن دسته از کسانی که دوست دارند به طور کامل و زنده در جریان تکنولوژی روز باشند و همینطور برای کمک به رفع مشکلات مربوط به سیستم عامل آینده، ویندوز ۱۰ موبایل را در دسترس قرار داده است. پیش نمایش اینسایدر (Insider Preview) یک نسخه ی آزمایشی بتا از ویندوز۱۰  موبایل می باشد و اگر شما بسیار مایل هستید هم اکنون می توانید از آن بهره مند شوید – همان طور که می دانیم این سیستم عامل قرار است در این تابستان به طور رسمی رونمایی شود. البته باید بدانید که این نسخه ی بتا هم همانند هر نرم افزارهای تحت توسعه دیگری، با مشکلاتی همراه است.

مایکروسافت در رونمایی از پیش نمایش بیلدها حرکتی بسیار عالی در اعلامیه های رسمی خود انجام داده و پیش نمایش بیلد ها را برای کسانی که منتظر آنها هستند نشان داده و ما بخشی از آن را به زبان خودشان اینجا ارائه می کنیم.

“اگر متقاضی ویندوز 10 موبایل هستید و دوست دارید آن را زودتر از هرکسی تجربه کنید به برنامه ی ویندوز اینسایدر بپیوندید.

چیزهای خیلی جالبی راجع به این بیلد وجود دارد که بیان کردن آنها خالی از لطف نیست، قابلیت هایی آشنا و بهبود هایی کوچک و همینطور بعضی توانایی های جدید و عالی که در زیر به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

۱. تصویر پس زمینه با اندازه ی کامل برای صفحه ی شروع (Start):

ما براین اصل معتقدیم که گوشی ها باید به شدت شخصی سازی شوند. به این منظور گزینه ی دیگری را برای سفارشی کردن صفحه ی استارت اضافه کرده ایم و آن هم تصویر زمینه ای با اندازه ی کامل می باشد.

۲. عملیات سریع تر در مرکز عملیات:

ما تعداد عملیات سریع در دسترس برای شما را افزایش داده ایم. ویندوز فون ۸.۱، ۴ عملیات سریع قابل برنامه ریزی دارد اما با ویندوز ۱۰ شما یک دید گسترده تر هم دریافت خواهید کرد که می توانید آن را در ۳ ردیف داشته باشید.

۳. نوتیفیکیشن های تعاملی:

نوتیفیکیشن ها تعاملی هستند و به شما امکان اینکه به طور مستقیم عملیاتی مانند ردِ زنگ هشدار یا دیدن تصاویری برای نقشه ها را می دهد.

۴. توانایی قابل توجهی در گفتار به متن:

شما می توانید با هر داده ای که انتخاب می کنید به درستی صحبت کنید. کلمات همانطوری که شما صحبت می کنید نشان داده می شوند و نشان گذاری ها هم به صورت خودکار ظاهر می شوند. این قابلیت به اندازه ی کافی هوشمند هست که بتواند وقتی شما از two – در عدد و رقم – استفاده می کنید را از too – به معنی همچنین – تشخیص دهد.

۵. برنامه ی بسیار قدرتمندتر عکس:

از همان اول راه اندازی، برنامه عکس مجموعه ای متراکم از تمام عکس های شخصی و تمام عکس های وان درایو (OneDrive) را نشان خواهند داد.

ویژگی های دیگری هم وجود دارد که در بیلد های آینده نشان داده می شوند. به طور مثال، تیم آفیس ما بعضی از قابلیت های عالی را برای برنامه  های جهانی  ورد، اکسل و پاورپوینت ساخته که روی گوشی ها، تبلت ها و کامپیوترهای شخصی که ویندوز ۱۰ را  اجرا می کنند، کار می کند. اگرچه اینها را در این بیلد نمی بینیم ولی به زودی شاهد آنها نیز خواهیم بود. در بیلد های آینده همچنین شاهد برنامه های جهانی Calendar و Mail جدید از تیم Outlook و همچنین پیام رسانی بر پایه ی IP مانند اسکایپ و … – که با تجربه ی پیام رسانی ترکیب شده – می باشیم.”

با همه ی این گفته ها بهتر است یک گوشی دیگر نیز داشته باشید، اما اگر مسائل عیب یابی برای شما مهم نیست (شما همیشه می توانید به سیستم عامل قبلی برگردید) پس ادامه دهید.

برای بارگذاری ویندوز ۱۰ روی دستگاه موبایل خود اول از همه باید چک کنید که دستگاهتان در لیست دستگاه های سازگار و اجرا کننده ی آن هست یا خیر. می توانید این لیست را از اینجا ببینید.

از اینکه دستگاهتان ویندوز فون ۸.۱ را اجرا می کند، مطمئن شوید. برای این کار می توانید به قسمت تنظیمات Settings بروید سپس به About و در ادامه هم به Info مراجعه کنید.

بعد از آن باید برای برنامه ی اینسایدر ویندوز ثبت نام کنید – البته اگر این کار را تا به حال انجام نداده اید. برای انجام این کار هم می توانید به این سایت بروید.

در نهایت برنامه ی اینسایدر ویندوز را از ویندوز فون استور دانلود و نصب نمایید.

هنگامی که برنامه نصب می شود، ویژگی های دستگاه شما ر ااسکن می کند و شما ر ابرای روند ارتقا راهنمایی می کند. برای اطمینان از اتمام بروزرسانی بدون برخوردن به مشکل بهتر است که دستگاهتان را به شارژر وصل کنید.

.

منبع: cnet ، windows


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر